انتصاب نخستین خانم به عنوان معاون شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) طی حکمی خانم آذر موحدی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه زیرساخت این شرکت منصوب کرد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، شهرام آدم‌نژاد، در یکصد و هفدهمین جلسه هیات مدیره که با حضور تمامی اعضا، معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد، طی احکام جداگانه‏‏‏ای خانم آذر موحدی را […]

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) طی حکمی خانم آذر موحدی را به عنوان سرپرست معاونت توسعه زیرساخت این شرکت منصوب کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، شهرام آدم‌نژاد، در یکصد و هفدهمین جلسه هیات مدیره که با حضور تمامی اعضا، معاونین و مدیران این شرکت برگزار شد، طی احکام جداگانه‏‏‏ای خانم آذر موحدی را به سمت سرپرستی معاونت توسعه زیرساخت و آقای احمدرضا بیاتی را به سمت مدیرکل ساماندهی و برنامه‌ریزی امور شهری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) منصوب کرد.

گفتنی است، معاونت توسعه زیرساخت با دارا بودن سه اداره کل امور پیمان و قرادادها، برنامه‌ریزی و ساماندهی امور شهری و دفتر فنی و اجرایی، وظایفی همچون عقدقراردادهای فی مابین شرکت با بخش خصوصی و دستگاه‌های مرتبط، توسعه اماکن و زیرساخت‌های موردنیاز شهر فرودگاهی و ساماندهی امور شهری را برعهده دارد.