بازدید امام جمعه قشم از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

امام جمعه شهرستان قشم در ادامه بازدیدهای خود از بخش‌های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم، ضمن اقامه نماز جماعت، از بخش‌های مختلف اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم بازدید کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم به همراه شیخ محمدصالح امینی عضو ارشد شورای حل اختلاف شهرستان قشم و مرتضی شیخ‌زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در ملاقات با مدیریت و پرسنل اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل، از تلاش‌های این مجموعه جهت اطلاع‌رسانی به موقع و پوشش مناسبت‌ها به ویژه مراسم شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی قدردانی کرد.

حجت الااسلام والمسلمین تارم در ادامه برگزاری نماز جماعت در نمازخانه ساختمان مرکزی سازمان منطقه آزاد قشم، با اشاره به رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های سردار سرافراز میهن، سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهامت و تهور این سردار عالی رتبه در طول سالیان گذشته، به افتخار و غرور ملی مردم ما رنگ دیگری داده است.

وی ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی و ضد‌انسانی آمریکای جنایتکار گفت: اتحاد مردم ایران در راهپیمایی نشان داد که در برابر این اقدام نابخردانه و تروریستی آمریکای جنایتکار سکوت نخواهد کرد و راه این شهید سرافراز اسلام و میهن مصم‌تر از پیش ادامه خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان قشم در ادامه به همراه عضو ارشد شورای حل اختلاف شهرستان قشم و معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در بخش‌های مختلف این اداره کل، با فعالیت کارکنان مجموعه آشنا شد.

حجت الااسلام والمسلمین تارم در این بازدید از فعالیت‌های شبانه‌روزی مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم برای انعکاس به موقع رویدادها، برگزاری مراسم و پوشش راهپیمایی‌ها تجلیل کرده و برای این مجموعه آرزوی موفقیت‌های بیشتر نمود.

گفتنی است، امام جمعه شهرستان قشم در هفته‌های گذشته نیز با هدف آشنا شدن با فعالیت‌های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم از معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، شرکت آب و برق و تاسیسات و معاونت فنی و عمرانی این سازمان نیز بازدید کرده بود.