بازدید مشاور رئیس‌جمهور افغانستان از شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره)؛ تاکید بر گسترش همکاری‌ها در حوزه فرودگاهی با جمهوری اسلامی ایران

به گزارش اخبار مناطق آزاد، داود سلطان زوی، مشاور رئیس‌جمهور و رئیس کمیسیون توسعه اقتصادی فرودگاه‌های کشور افغانستان با همراهی اعضای هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه در نشست صمیمانه با مدیران شهر فرودگاهی شرکت کرد. در آغاز این جلسه حسین تاجیک عضو هیات مدیره و […]

به گزارش اخبار مناطق آزاد، داود سلطان زوی، مشاور رئیس‌جمهور و رئیس کمیسیون توسعه اقتصادی فرودگاه‌های کشور افغانستان با همراهی اعضای هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مجموعه در نشست صمیمانه با مدیران شهر فرودگاهی شرکت کرد.

در آغاز این جلسه حسین تاجیک عضو هیات مدیره و مدیر اجرایی منطقه آزاد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) به تشریح چگونگی طراحی و ساخت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و بخش‌های مختلف آن از جمله منطقه آزاد تجاری و اقتصادی پرداخت.

مشاور رئیس‌جمهور افغانستان ضمن اظهار خرسندی از این بازدید، از مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) برای بازدید از فرودگاه‌های افغانستان به ویژه فرودگاه کابل دعوت کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم از تجارب جمهوری اسلامی ایران در حوزه فرودگاهی استفاده کنیم و همکاری‌ها در این حوزه را افزایش دهیم.

علی عسگری عضو هیات شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) مدیره نیز ضمن تشریح روند فعالیت شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره)، بر افزایش همکاری‌ها با کشور افغانستان برای انتقال تجارب مهندسی در صنعت فرودگاهی تاکید کرد.

همچنین کوروش فتاحی مجری پروژه ترمینال گالری سلام، در بازدید رئیس کمیسیون توسعه اقتصادی فرودگاه‌های کشور افغانستان از ترمینال گالری سلام، به ارائه توضیحات درخصوص طراحی، ساخت و تجهیز این پروژه پرداخت.

گفتنی است، داود سلطان زوی که به دعوت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به ایران سفر کرده، در بازدید از انبار هوشمند بار و نحوه انتقال بار از هواپیما به انبار توسط ربات‌های هوشمند، ترمینال‌CIP و ترمینال گالری سلام بازدید کرد.