بازدید مشاور رئیس‌جمهور افغانستان از شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه

«داود سلطان زوی»، مشاور رئیس‌جمهور افغانستان در امور هوانوردی و رئیس کمیسیون توسعه اقتصادی فرودگاه‌های افغانستان به همراه هیات عالی رتبه از شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه، شرکت پایدار چوب (تولیدکننده ام‌دی‌اف) و شرکت میلاد نور گیتی (تولیدکننده سیگار) بازدید کردند و در نشست مشترکی با معاونین شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه […]

«داود سلطان زوی»، مشاور رئیس‌جمهور افغانستان در امور هوانوردی و رئیس کمیسیون توسعه اقتصادی فرودگاه‌های افغانستان به همراه هیات عالی رتبه از شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه، شرکت پایدار چوب (تولیدکننده ام‌دی‌اف) و شرکت میلاد نور گیتی (تولیدکننده سیگار) بازدید کردند و در نشست مشترکی با معاونین شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه حضور یافتند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق به نقل از ایسنا، معاون امور شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه با معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این مجموعه گفت: شهر صنعتی کاوه بزرگترین شهر صنعتی کشور است که به ‌صورت خصوصی اداره می‌شود و الگوی خوبی از مدیریت واحد شهری را عملیاتی کرده است.

داود ناصری امید افزود: روز به روز شاهد پیشرفت و شکوفایی شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه هستیم که این مهم سبب افزایش حضور سرمایه‌گذاران در این مجموعه شده است.

وی با اشاره به این‌ که وجود شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی سبب تحولی عظیم در منطقه شده است، افزود: افزایش خدمات منطقه ویژه هم‌چنین فراهم کردن زیر ساخت‌ها در شهر صنعتی کاوه بستر مناسبی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است.

ناصری امید همچنین بر آمادگی شرکت شهر صنعتی بر گسترش همکاری در زمینه‌های مختلف صنعتی و سرمایه‌گذاری تاکید کرد.

در ادامه، شوشتری مدیر برنامه‌ریزی و کنترل پروژه شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه گزارشی از ظرفیت‌ها و موقعیت استراتژیک این مجموعه ارائه کرد.

مشاور رئیس‌جمهور افغانستان نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن این نشست و بازدیدها گفت: آشنایی با فرصت‌های سرمایه‌گذاری، مزیت‌های تجاری و اقتصادی از اهداف این سفر است.

وی با اشاره به پویایی شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه افزود: قطعا با ارائه گزارش سفر امروز به رئیس‌جمهور زمینه همکاری کشور افغانستان با این مجموعه بزرگ را فراهم خواهیم کرد.