با حمایت‌ سازمان منطقه آزاد قشم ۱۰میلیارد خسارت به کسبه درگهان پرداخت شد

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با حمایت‌های ویژه این سازمان و مسئولیت‌پذیری شرکت بیمه ایران معین، ۱۰میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال خسارت به ۲۱غرفه در بازار قدیم درگهان پرداخت شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، امیر سلکی در دیدار با رئیس بیمه ایران معین قشم، اظهار داشت: فعالیت تمام شرکت‌ها در مناطق […]

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با حمایت‌های ویژه این سازمان و مسئولیت‌پذیری شرکت بیمه ایران معین، ۱۰میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال خسارت به ۲۱غرفه در بازار قدیم درگهان پرداخت شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، امیر سلکی در دیدار با رئیس بیمه ایران معین قشم، اظهار داشت: فعالیت تمام شرکت‌ها در مناطق آزاد باید مطابق با قوانین این مناطق باشد و شرکت‌های بیمه‌ای نیز باید در راستای همین قوانین فعالیت کنند که شرکت ایران معین از جمله شرکت‌های بسیار موفق در این زمینه است.

وی با تاکید بر اینکه صاحبان اصناف و کسبه بدون بیمه باید نسبت به انجام بیمه در اسرع وقت اقدام کنند، افزود: خردادماه امسال دو مرکز تجاری در بازار قدیم درگهان قشم دچار حادثه آتش‌سوزی شدند که طبق آمار اعلام شده در این حادثه ۵۰مغازه آسیب دیدند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از این شمار، ۲۱مغازه تحت پوشش شرکت بیمه ایران معین قرار داشت که مبلغ ۱۰میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال خسارت از سوی این شرکت به غرفه‌داران پاساژ و سرای صالح حاجی‌احمد در بازار قدیم درگهان پرداخت شد.

سلکی با اشاره به اهمیت فعالیت شرکت‌های بیمه‌ای در مناطق آزاد، گفت: فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار در قشم از شرکت‌های بیمه‌ای مورد تایید این سازمان خدمات دریافت کنند.

وی تاکید کرد: فعالان اقتصادی به منظور پیشگیری از هرگونه مشکلی باید از شرکت‌های بیمه‌ای که در مناطق آزاد شعبه داشته و فعالیت آنها مورد تایید سازمان مناطق آزاد است، خدمات دریافت کنند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، بیمه ایران معین قشم را ازجمله شرکت‌های موفق بیمه‌ای در مناطق آزاد دانست و گفت: مالکان و مدیران مجتمع‌ها، سازه‌ها و ساختمان‌های خود را زیر پوشش حداکثری بیمه و به ویژه بیمه آتش‌سوزی قرار دهند.

سلکی تاکید کرد: باید فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار را نسبت به اهمیت انجام بیمه حساس‌تر کنیم که این امر نیازمند اطلاع‌رسانی هر چه بیشتر از سوی شرکت‌های بیمه‌ای است.