برپایی نمایشگاه تولیدات مددجویان آذربایجان شرقی در منطقه آزاد ارس

هفدهمین نمایشگاه عرضه تولیدات مددجویان خودکفا شده کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در منطقه آزاد ارس افتتاح شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی گفت: هفدهمین نمایشگاه عرضه تولیدات مددجویان خودکفا شده این نهاد در منطقه آزاد ارس افتتاح شد. یونس فاتح با اشاره به […]

هفدهمین نمایشگاه عرضه تولیدات مددجویان خودکفا شده کمیته امداد استان آذربایجان شرقی در منطقه آزاد ارس افتتاح شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی گفت: هفدهمین نمایشگاه عرضه تولیدات مددجویان خودکفا شده این نهاد در منطقه آزاد ارس افتتاح شد.

یونس فاتح با اشاره به اینکه این نمایشگاه در ۴۸غرفه دایر شده است، افزود: در این نمایشگاه تولیدات مددجویانی که با تسهیلات اعطایی منابع بانکی و کمیته امداد استان خودکفا شده‌اند، عرضه شده است تا علاوه‌بر یافتن بازار فروش برای آنها، اراده والای مددجویان توانمند شده به منصه‌ظهور گذاشته شود.

فاتح با اعلام اینکه این نمایشگاه در سالن حکیم نباتی شهرستان جلفا دایر شده و همه روزه تا ۳۱شهریور از ساعت ۱۰صبح تا هشت شب برای بازدید عموم دایر است، گفت: تولید و عرضه لوازم‌التحریر، عرقیات گیاهی، چرم‌دوزی، خیاطی، پوشاک، صنایع دستی، کفش، ترمه‌دوزی، گیاهان دارویی، غذای سنتی ازجمله طرح‌هایی است که در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه تولیدات مددجویان خودکفا شده، گفت: تامین بازار فروش برای تولیدات مددجویان، انتقال تجربیات مددجویان خودکفا شده و نمایش انگیزه بالای مددجویان کارآفرین، از اهداف این نمایشگاه است.

گفتنی است؛ در افتتاح نمایشگاه تولیدات مددجویان در جلفا محمد کلامی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و محسن نریمان مدیرعامل منطقه آزاد ارس حضور داشتند.