معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف آبادان در مهر‌ماه۹۸

جلسات کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی شهرستان‌های آبادان و خرمشهر روز گذشته (30تیرماه) به صورت جداگانه با حضور حداکثری اعضا، فرماندار ویژه آبادان و به ریاست معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در این جلسات، از برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف آبادان در مهرماه سال جاری خبر داد.

سیدعلی موسوی ضمن اعلام این خبر افزود: امیدواریم این انتخابات در شرایط مطلوب انجام و اعضای جدید اتاق اصناف این شهرستان مشخص شوند.

وی همچنین درخصوص تنظیم بازار گفت: این مسئله را با حساسیت پیگیری می‌کنیم و معتقدیم صنوف با عملکرد قوی خود می‌توانند آرامش‌خاطر اقتصادی و معیشتی مردم را خصوصا در توزیع کالاهای اساسی فراهم کنند.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان خاطرنشان کرد: تمامی عرضه‌کنندگان کالا و خدمات، مکلف به نصب برچسب قیمت بر روی کالا و تابلو نرخ دستمزد خدمات در محل کسب خود هستند، در غیر این صورت با متخلفان برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت .

فرماندار ویژه آبادان نیز ضمن قدردانی از برگزاری مداوم نشست‌های کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی گفت: همکاری و تعامل اصناف در اداره و مدیریت بازار به عنوان یک از آیتم‌های مهم در انتظام شهری و بسیار حوزه‌های دیگر نباید مورد غفلت قرار گیرد.

سیدزین‌العابدین موسوی همچنین در این دیدار، خواستار رسیدگی هرچه بیشتر و رفع چالش‌های صنوف به ویژه در شهرستان آبادان از سوی دیگر اعضای کمیسیون شد.

گفتنی است‌؛ در این نشست ضمن پیگیری مصوبات جلسات قبل‌، برخورد با صنوف فاقد پروانه کسب، بررسی مشکلات اصناف و هماهنگی با ادارات دولتی مرتبط به تفکیک مطرح و رسیدگی شد.