برگزاری همایش تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری قشم در حوزه نفت و انرژی

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری همایش تخصصی معرفی فرصت های سرمایه گذاری قشم در حوزه نفت و انرژی از سوی سازمان منطقه آزاد قشم در تهران خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، کیهان عباسیان با اعلام این خبر اظهار داشت: این همایش با محوریت سرمایه‌گذاری و تامین مالی، جذب […]

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری همایش تخصصی معرفی فرصت های سرمایه گذاری قشم در حوزه نفت و انرژی از سوی سازمان منطقه آزاد قشم در تهران خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، کیهان عباسیان با اعلام این خبر اظهار داشت: این همایش با محوریت سرمایه‌گذاری و تامین مالی، جذب مشارکت شرکت‌های داخلی برای طرح‌ها و پروژه‌های نفت و انرژی در منطقه آزاد قشم برگزار می‌شود.

وی افزود: معرفی توانمندی‌های مهندسی، ساخت تجهیزات حوزه نفت و گاز و مدیریت اجرایی طرح‌ها، بخش دیگری از موضوعات موردنظر در این همایش می‌باشد.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به حضور بیش از ۱۰۰شرکت در این همایش، عنوان کرد: در همایش تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری قشم در حوزه نفت و انرژی می‌توان به حضور شرکت‌هایی مانند شرکت‌های مهندسی، ساخت تجهیزات، مدیریت اجرایی و همچنین شرکت‌های سرمایه‌گذاری و بانکی به منظور تامین منابع مالی اشاره کرد.

شایان ذکر است، همایش تخصصی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری قشم در حوزه نفت و انرژی در محل سالن کوه نور، سالن همایش‌های هتل پارسیان اوین پایتخت، روز دوشنبه مورخ ۲۸آبان‌ماه جاری برگزار می‌شود.