بهره‌برداری از اپلیکشین موبایل ثبت شرکت‌ها در منطقه آزاد اروند

اپلیکشین موبایل ثبت شرکت به منظور انجام فرآیندهای مرتبط با ثبت شرکت در سازمان منطقه آزاد اروند به بهره برداری رسید. به گزارش اخبار آزاد مناطق، مدیر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این نرم‌افزار کاربردی، امکان نصب در بستر کلیه گوشی‌های تلفن همراه و تبلت‌های اندرویدی را دارد. کمال رضایی […]

اپلیکشین موبایل ثبت شرکت به منظور انجام فرآیندهای مرتبط با ثبت شرکت در سازمان منطقه آزاد اروند به بهره برداری رسید.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مدیر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این نرم‌افزار کاربردی، امکان نصب در بستر کلیه گوشی‌های تلفن همراه و تبلت‌های اندرویدی را دارد.

کمال رضایی افزود: با توجه به افزایش درخواست‌های مرتبط با خدمات ثبت شرکت در سازمان و به منظور کاهش زمان تمام شده جهت ثبت شرکت، این نرم‌افزار کاربردی طراحی و پیاده‌سازی شده است.

رضایی با اشاره به امکان انجام عملیات آنلاین ثبت شرکت از طریق این نرم‌افزار گفت: فرآیند تعیین‌نام شامل پرداخت هزینه تعیین‌نام به صورت آنلاین، نمایش لیست قوانین ثبت شرکت، ارسال نام‌های درخواستی به همراه مشخصات وکیل حقوقی شرکت، تعیین نوع شرکت، اطلاعیه‌ها و اخبار مرتبط با ثبت شرکت، راهنمای کامل ثبت شرکت برخی از قابلیت‌های این نرم‌افزار موبایلی است.

وی خاطرنشان کرد: دسترسی به پروفایل اطلاعات شرکت شامل لیست مشخصات سهام‌داران، میزان سهام، سمت و حق امضاء افراد و امکان ثبت اطلاعات مرتبط با موضوع فعالیت شرکت، روزنامه، مکان و شعبه شرکت، فیش و هزینه‌های واریزی، میزان سرمایه و ثبت جلسات هیات مدیره به همراه مشخصات حاضرین و سمت در جلسه و نهایتا دریافت اطلاعات ثبت شده شرکت و ارسال درخواست ثبت از دیگر امکانات این نرم‌افزار کاربردی است.

مدیر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به راهبردهای سازمان پدافند غیرعامل و گستردگی و اهمیت فضای مجازی در بین مردم این ضرورت دیده شد که با طراحی نرم‌افزار کاربردی در این سازمان، گام دیگری به منظور تسهیل در انجام رویه‌ها و همچنین خدمت به ارباب رجوع برداشته شود.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان نخستین منطقه آزاد در کشور از ۵سال گذشته فرآیند ثبت شرکت‌های خود را به صورت آنلاین ایجاد کرده است‌.

این نرم‌افزار هم‌اکنون از طریق فروشگاه اندرویدی بازار و گوگل پلی با نام «سامانه ثبت شرکتهای منطقه آزاد اروند» قابل دریافت است.