مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت:

بیش از ۵۰۰هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در جزیره‌، نشان از پویایی کیش دارد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برپایی یازدهمین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ششمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در شرایط سخت تحریم‌ها نشان داد هرچه فشارها بیشتر باشد، باید تلاش و باور خود را قوی‌تر کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامحسین مظفری در دومین روز از برگزاری این رویداد مهم اقتصادی، سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰۰هزار میلیارد تومان در منطقه آزاد کیش را نشان پویایی و زنده بودن جزیره کیش بر شمرد و افزود: اطمینان دارم که با وجود ظرفیت‌های بالای داخلی، مدیریت صحیح و تدبیر در حوزه سرمایه‌گذاری، گام‌های بلند موفقیت را برمی‌داریم و از این شرایط گذر می‌کنیم.

وی گفت: امسال نمایشگاه از رونق بیشتری برخوردار بود، به طوری که این تفاوت در آئین گشایش و مراسم‌های مرتبط با آغاز نمایشگاه و همچنین نشست‌های تخصصی پربار و باکیفیت آن ملموس بود و امیدوارم با توجه به برگزاری۳۵۰ملاقات تجاری و بیش از ۳۵نشست تخصصی در این رخداد مهم اقتصادی، دستاورد خوبی برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد؛ تا به اهداف مهم تعیین شده دست یابیم.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور با تحمیل تحریم‌ها، در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد؛ افزود: توجه به توان و ظرفیت داخلی، راهکار مناسب برای گذر از دوره تحریم‌ها است، از این رو برگزاری رویداد‌هایی مانند کیش اینوکس می‌تواند راه برون‌رفت از این شرایط خاص را فراهم کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: ظرفیت‌ها و فرصت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در کیش برای مهمانان خارجی ما و سفرای کشور‌های حاضر در نمایشگاه اینوکس، بسیار جالب و تامل برانگیز بود و تعدد سرمایه‌گذاری از سوی نمایندگان کشورهای خارجی در کیش، مهر تاییدی بر ظرفیت‌های بالای کشور عزیزمان در جذب سرمایه‌گذاری خارجی است.

مظفری در ادامه با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌ها باید برای استمرار این رخداد‌های مهم و بزرگ اقتصادی انجام شود، اظهار داشت: در راستای برگزاری مستمر چنین رویداد‌هایی، مقرر شد تا دبیرخانه دائمی کیش اینوکس را در جزیره کیش تاسیس کنیم.

وی با بیان اینکه نتایج نشست‌های مهم تجاری و پنل های تخصصی برگزار شده با حضور بیش از ۷۰سخنران در این رویداد اقتصادی، باید از طریق دبیرخانه همایش رصد شود؛ گفت: گفتگوهای بین شرکای تجاری، باید در یک بازه زمانی ۳ تا ۶ماهه پیگیری تا با ارائه گزارش و مستند‌سازی، زمینه برای پیگیری‌های بعدی و به نتیجه رسیدن آنها فراهم شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به حضور بیش از ۶۰درصد شرکت‌های بیمه کشور در ششمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: امیدوارم با حضور موثر و کارآمد شرکت‌‌ها، مجموعه بانک‌ها و هلدینگ‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در این نمایشگاه، شاهد اتفاقات بسیار خوب و مبارکی در آینده نزدیک باشیم.