در دیدار دکتر مظفری از اردوی تیم ملی پاراتیراندازی ایران مطرح شد:

تبدیل جزیره کیش به قطب ورزش کشور

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با حضور در محل اردوی تیم ملی پاراتیراندازی ایران اظهار داشت: امیدواریم که جزیره کیش به قطب ورزش کشور تبدیل شود.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامحسین مظفری مدیرعامل، محمد پورسینا مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش و محمدتقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش جزیره کیش، با حضور در محل اردوی تیم ملی پاراتیراندازی ایران، در جریان آخرین وضعیت آماده‌سازی این تیم برای حضور در بازی‌های پارالمپیک قرار گرفتند.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش، ضمن ابراز خرسندی از حضور اعضای تیم ملی پاراتیراندازی ‌در جزیره کیش گفت: در راستای برنامه‌های وزارت ورزش، بهترین امکانات را در اختیار تیم ملی قرار خواهیم داد تا برای حضور در بازی‌های پارالمپیک آماده شوند.

مظفری افزود: سازمان منطقه آزاد کیش با نگاه استراتژیک و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای محقق شدن اهداف از پیش تعیین شده این سازمان، روند رو به رشدی را داشته است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش حضور و تلاش‌های محمدتقی امیری خراسانی را در موسسه ‌ورزش و تفریحات سالم کیش مثبت ارزیابی کرد و اذعان نمود: امیدواریم که این منطقه به قطب ورزش کشور تبدیل شود تا بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای برگزاری اردوها و رویدادهای ورزشی باشیم.

همچنین در این دیدار، مجید کهتری سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین ایران از فراهم شدن شرایط مطلوب برای برگزاری اردوی این تیم در جزیره کیش تقدیر کرد و اظهار داشت: اعضای تیم ملی پاراتیراندازی ایران تمام تلاش خود را خواهد کرد تا در بازی‌های پارالمپیک توکیو بهترین نتیجه را کسب کند.