مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد:

تشکیل ستادی با محوریت جزیره کیش برای نمایش اتفاق‌های قرن چهاردهم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از طراحی برنامه‌ای برای نمایش رویدادهای قرن چهاردهم به منظور برجسته‌تر ساختن ارزش‌ها با محوریت جزیره کیش خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامحسین مظفری در نشست با هیات تحریریه روزنامه بشارت کیش با بیان اینکه حرفه روزنامه‌نگاری فارغ از مشکلات اقتصادی، مسئولیت‌های سنگینی به دنبال دارد، گفت: اگر فعالان فرهنگی اوقات خود را در حوزه‌های اقتصادی هزینه کنند، به طور قطع منفعت مادی بیشتری برای آنها در بر خواهد داشت، اما در این حرفه در نهایت هنرمندی، صرفا با عشق و دغدغه به مسیر خود ادامه می‌دهند و پاسخگو و همصدای مردم می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها  بدون هیچ چشم داشتی، حلقه اتصال ما‌، مردم و حوزه‌های مختلف کیش هستند، افزود: به شخصه روزانه ساعاتی به خواندن پیام‌های مردمی و نمایندگان آنان می‌پردازم که این امر در اشراف به موضوعات مختلف و تعیین و تدوین تمهیدات لازم بسیار تاثیرگذار است.

مظفری در ادامه این جلسه اظهار داشت: با در دستورکار قرار دادن تدوین برنامه‌ها و تشکیل ستادی برای نمایش آخرین اتفاق‌های قرن چهاردهم، با محوریت جزیره کیش، در صدد اجرای طرحی متنوع در حوزه‌های مختلف با همراهی مردم هستیم.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش اذعان داشت: جزیره کیش در این شرایط می‌تواند منشا آرامش و نشاط باشد و سازمان منطقه آزاد کیش علاقه‌مند انجام وظیفه و ایفای رسالت خود در این زمینه است تا در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نقش‌آفرینی کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با ابراز همدردی با خانواده‌های «شهدای هواپیمای اوکراینی»، پیشنهاد برگزاری مراسم یادمان این شهدا و سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در قالب مسابقه معماری در کیش و دعوت از خانواده‌های شهدا را به جزیره مطرح کرد و گفت: ما می‌توانیم با بهره‌گیری از ظرفیت صدا و سیما کیش و ارتباط با شبکه‌های دیگر، در سطح ملی فعالیت کنیم و کارهای مشترک انجام دهیم و با بازتاب این مراسم از صدا و سیما، در بعد اخلاقی، انسانی و ملی التیامی برای خانواده‌های سانحه‌دیدگان باشیم.

گفتنی است، در پایان نشست، از عوامل روزنامه بشارت کیش با اهداء لوح و هدیه‌ای به رسم یاد بود تقدیر شد.