مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت:

جوانان و نوجوانان جسور و انقلابی، آینده‌سازان کشور هستند

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جوانان و نوجوانان جسور، انقلابی، با اخلاق و دارای علم و ادب آینده‌سازان کشور هستند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حمیدرضا مومنی در آیین تجلیل از سه نوجوانی که با ارائه قطعات ادبی، یاد و خاطره سپهبد سرافراز شهید قاسم سلیمانی را گرامی داشتند، افزود: شما نوجوانان با بیان رسا، استفاده از واژه‌های مفهومی و ساختن جملات وزین در جمع بزرگ مردم قشم، نشان دادید توان مدیریت آینده کشور را دارید.

وی ادامه داد: اینگونه جوانان و نوجوانان مایه افتخار ایران هستند و باید موقعیت کنونی و ارزشمند خود را قدر بدانند و با گذر از شرایط سخت کنونی، به فکر ساختن بهتر ایران در آینده پیش رو باشند.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: برای موفقیت امروز شما، خانواده و نظام زحمات زیادی متحمل شده‌اند و همه ما به ایران اسلامی مدیون و بدهکار هستیم؛ امیدوارم در آینده همه توانمندی‌هایتان را در همین کشور هزینه و ارائه کنید.

مومنی با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت جسم و روح در جوانان و نوجوانان، افزود: با محافظت از سلامت روح و جسم می‌توانید به آنچه در ذهن خود برای آینده اداره کشور ترسیم کرده‌اید، دست یابید.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سازمان منطقه آزاد قشم در ۵سال گذشته برنامه ویژه‌ای را برای حمایت از استعدادهای نهفته و درخشان قشم در همه حوزه‌ها برنامه‌ریزی کرده است و با تمام توان از موفقیت اندیشه‌های برتر این منطقه حمایت می‌کنیم.

در پایان این دیدار، از هانی افضلی‌نیکو، مجتبی نعمتی و محمد‌امین محمودی سه نوجوان ساکن جزیره قشم که در آیین پرشکوه گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با قرائت قطعات ادبی و حماسی مردم را به وجد آوردند، با لوح و جوایز تقدیر شد.