در دومین فستیوال پدل بورد کشور صورت پذیرفت:

درخشش ورزشکاران مدرسه ورزش‌های بادبانی مارینا کاسپین منطقه آزاد انزلی

یک دوره آموزشی بین‌المللی و دو دوره آموزشی داخلی، ظرف روزهای گذشته به میزبانی مدرسه ورزش‌های بادبانی مارینا کاسپین منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در دومین فستیوال پدل بورد کشور، زیبا سماک حرفه از مدرسه ورزش‌های بادبانی مارینا کاسپین این منطقه همچون دوره قبل، مقام قهرمانی را از آن خود کرد و علیرضا (ماهان) مسرور ملی‌پوش عضو این مدرسه به مقام سوم دست یافت و مژده فرشید‌نکو که از پرسنل سازمان منطقه آزاد انزلی است، رتبه سوم را کسب نمود.

این مسابقات با حضور ۵۰ورزشکار زن و مرد از سراسر کشور با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، انجمن موج‌سواری و پدل بورد ایران در تاریخ ۱۷آبان‌ماه جاری به میزبانی جزیره کیش برگزار گردید.

گفتنی است، در این رقابت‌ها، سعید اصلانی از بابلسر و فرشید بازگیر از کیش مقام‌های اول و دوم بخش مردان و کیمیا سیاه‌کمری از کرمانشاه مقام دوم را از آن خود نمودند. در بخش آینده‌سازان، احمد پیرزهی با ۱۴سال سن پدیده این دوره از مسابقات معرفی شد و از فاطمه زارعی به عنوان جوان‌ترین بانوی شرکت کننده مسابقات تقدیر به عمل آمد.

از سوی دیگر و در راستای گسترش ورزش‌های آبی میان علاقه‌مندان و ورزشکاران رشته‌های مختلف آن، یک دوره آموزشی بین‌المللی و دو دوره آموزشی داخلی، ظرف روزهای گذشته به میزبانی مدرسه ورزش‌های بادبانی مارینا کاسپین برگزار شد.

بر این اساس، دوره آموزشی بین‌المللی پدل بورد با حضور ۱۲مربی کشورمان زیر نظر استاد رستمی به دو صورت تئوری و عملی به مدت دو روز، در این مدرسه برگزار گردید و به شرکت‌کنندگان مدرک بین‌المللی از سوی فدراسیون جهانی موج‌سواری اعطاء می‌شود و بنا بر این مدرک، مربیان شرکت کننده در این دوره، مدرک درجه یک بین‌المللی را دریافت می‌کنند.

گفتنی است، مدرسه ورزش‌های بادبانی مارینا کاسپین منطقه آزاد انزلی در آبان‌ماه سال جاری با حضور نزدیک به ۳۰علاقه‌مند اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی بادبانی، اسکی روی آب، ویندسرف و کلاس کایت بردینگ نموده است.

لازم به ذکر است، نخستین مدرسه ورزش‌های بادبانی در راستای سیاست‌های سازمان منطقه آزاد انزلی در زمینه توسعه ورزش و توریسم دریایی از بهار سال جاری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شروع به فعالیت نموده و این در حالی است که اسکله مارینای کاسپین ظرف یک سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفته تا با مرکزیت این منطقه، زنجیره گردشگری دریایی دریای خزر در بنادر ایرانی این دریا تکمیل و شاهد توسعه این حوزه گسترده مغفول مانده و سودآور حوزه صنعت گردشگری در سواحل شمالی کشور باشیم.