دعوت جامعه فعالین گردشگری قشم از مردم ایران برای سفر به جزیره زیبایی ها

جامعه فعالین گردشگری قشم با امضای طوماری مردم ایران زمین را برای سفر پایان سال به جزیره زیبای قشم در دل آب های نیلگون خلیج فارس در جنوب کشور دعوت کردند. به گزارش مناطق آزاد، حدود ۵۰ نفر از اعضای جامعه فعالین گردشگری قشم با امضای طوماری اعلام کردند بهترین سفر، بهترین بهار و بهترین […]

جامعه فعالین گردشگری قشم با امضای طوماری مردم ایران زمین را برای سفر پایان سال به جزیره زیبای قشم در دل آب های نیلگون خلیج فارس در جنوب کشور دعوت کردند.

به گزارش مناطق آزاد، حدود ۵۰ نفر از اعضای جامعه فعالین گردشگری قشم با امضای طوماری اعلام کردند بهترین سفر، بهترین بهار و بهترین نوروز در انتظار مهمانان این جزیره در نوروز ۹۷ خواهد بود.

در این طومار آمده است؛ بهار، لبخند روشن آفرینش بر دلهای ماست. بهار بهترین بها و بهانه ای است که چشم هایمان را به راه هایی بدوزیم که شما و خانواده های عزیز و دوست داشتنی تان را به سمت جزیره زیبای قشم می آورد.

بنا به این گزارش، اعضای جامعه هتلداران و اماکن اقامتی  و باشگاه های غواصی و تفریحات هوایی، اعضای کلوپ ها و باشگاه های ورزش های هوایی و سفر خانه های سنتی قشم، جامعه آژانس ها و دفاتر مسافرتی، انجمن راهنمایان گردشگری، اقامتگاه های کاشانه مهمان و هنرمندان صنایع دستی، تعاونی های گردشگری، کلوپ ها در قشم، هرمز و هنگام با امضای این طومار از هموطنانمان در سراسر ایران سربلند برای سفر به بزرگترین جزیره خلیج فارس دعوت کرده اند.

جزیره قشم با یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران واقع شده است این جزیره با ظرفیت های ارزشمند گردشگری شامل طولانی ترین غار نمکی جهان، جنگل های دریایی حرا، بام قشم، دره ستاره ها، غارهای خوربس، تنگه چاهکوه، دره تندیس ها، جزایر ناز، خلیج دلفین ها، سایت تخم گذاری لاک پشت های پوزه عقابی، موزه کم نظیر ژئوپارک، قلاع پرتغالی ها در قشم و هرمز، طیف وسیعی از خاک های رنگی در هرمز، ماسه های نقره ای و طلایی در هنگام، بادگیرهای زیبا و چاه های تلا در لافت، سواحل زیبا، امکانات ورزش های هیجانی زمینی، دریایی و هوایی، غذاهای لذیذ دریایی، بازار مناسب خرید و مهمتر از همه اخلاق نیکوی مردم مهربان و مهمان نواز قشم چشم انتظار شما هموطنانمان می باشد.