دومین جشن بزرگ گل‌ریزان در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود

سرپرست معاونت فرهنگی،گردشگری و اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: دومین جشن بزرگ گلریزان هم‌زمان با آغاز دهه کرامت در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود. به گزارش مناطق آزاد، محمد اکبر چاکرزهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار اظهار داشت: این جشن با مشارکت ستاد دیه سیستان و بلوچستان؛ سازمان منطقه آزاد و تجار […]

سرپرست معاونت فرهنگی،گردشگری و اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: دومین جشن بزرگ گلریزان هم‌زمان با آغاز دهه کرامت در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

به گزارش مناطق آزاد، محمد اکبر چاکرزهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار اظهار داشت: این جشن با مشارکت ستاد دیه سیستان و بلوچستان؛ سازمان منطقه آزاد و تجار ،بازاریان و صنایع سبک و سنگین منطقه آزاد چابهار، برگزار می‌شود.

وی با اشاره به‌پای کار بودن خیران،ریش‌سفیدان و تجار و سرمایه‌گذاران منطقه آزاد و شهر چابهار ،افزود: این جشن برای دومین بار است که برگزار می‌شود؛ سال گذشته ۶۶۰ میلیون تومان باهمت خیران در این جشن جمع و برای آزادی زندانیان غیر عمد زندان چابهار به شاکیان پرداخت شد.

سرپرست معاونت فرهنگی،گردشگری و اجتماعی منطقه آزاد چابهار تصریح کرد:امسال نیز یک لیست از افراد را که جرائم غیر عمد مرتکب شدند، زندان چابهار آماده کرده و امیدواریم همچون گذشته با پای‌کار بودن تجار،سرمایه‌گذاران و ریش‌سفیدان موجبات آزادی و برگشت این زندانیان را به آغوش خانواده فراهم کنیم.

چاکرزهی گفت: دومین جشن گلریزان منطقه آزاد چابهار با حضور آیت‌الله سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان،فرمانداران چابهار،کنارک،قصرقند،ریش‌سفیدان،علما،ائمه جمعه و جماعت تشیع و اهل سنت و مدیران ارشد قضایی استان روز شنبه ۲۳تیر ۹۷ ساعت ۶ بعدازظهر در سالن همایش‌های بین‌المللی منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.