دو هتل چهار ستاره شهر قشم امروز به بهره برداری می رسد

دو هتل چهار ستاره با ۲۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و ظرفیت پذیرش ۲۵۶ مسافر در سفر رئیس دولت تدبیر و امید به بندرعباس در کنار افتتاح پالایشگاه شیرین سازی گاز گورزین از طریق ویدئوکنفرانس به بهره برداری می رسد. به گزارش مناطق آزاد، مرتضی بانک که به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور […]

دو هتل چهار ستاره با ۲۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی و ظرفیت پذیرش ۲۵۶ مسافر در سفر رئیس دولت تدبیر و امید به بندرعباس در کنار افتتاح پالایشگاه شیرین سازی گاز گورزین از طریق ویدئوکنفرانس به بهره برداری می رسد.

به گزارش مناطق آزاد، مرتضی بانک که به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور شب گذشته با هدف بررسی طرح های آماده افتتاح در قشم به این جزیره سفر کرده است، صبح روز چهارشنبه از ساختمان دو هتل «ایرمان» و «آتامان» در شهر قشم بازدید نمود.

بنا به این گزارش، هتل ایرمان با ۶ طبقه دارای ۳۲ اتاق دو تخته، چهار اتاق سه تخته و دو سوئیت با طراحی سنتی – مدرن با ظرفیت پذیرش ۸۶ مسافر و سیستم اینترنتی هوشمند IPTV  است که طراحی و دکور هر طبقه با طبقات دیگر آن متفاوت می باشد.

این هتل با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار بخش خصوصی تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم از ابتدای امسال در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر با زیر ساخت ۱۰۰ درصد آغاز شد که با افتتاح این هتل شرایط اشتغال مستقیم برای ۲۰ نفر در این پروژه اقامتی فراهم می شود.

هتل «آتامان» با ظرفیت ۱۷۰ نفر در هفت طبقه شامل ۵۸ تخت دو نفره، ۳۳ تخت یک نفره و ۱۲ سوئیت با طراحی ویژه با هزینه ای معادل ۱۲۰ میلیارد ریال بخش خصوصی تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم ساخته شده است.

سالن سونا، اتاق ماساژ، اتاق کنفرانس، لندری، رستوران، سیستم چیلر، آبگرمکن خورشیدی و ۵۰۰۰ متر مربع زیر بنا از ویژگی های هتل آتامان است که با افتتاح آن، شرایط اشتغال مستقیم برای ۳۰ نفر فراهم می شود.

بنا به این گزارش، با افتتاح این دو هتل توسط سیستم ویدئوکنفرانس توسط رئیس جمهور کشورمان،  جمعاً ۴۲ هتل در شهرهای قشم و درگهان با ظرفیت پذیرش حدود شش هزار و ۲۰۰ مسافر آماده ارائه خدمات به مهمانان و گردشگران ایرانی و خارجی می باشند.