رئیس‌جمهور تاکید کرد: مناطق آزاد در شرایط تحریم مسئولیت سنگین‌تری برعهده دارند

دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح رسمی پروژه‌های منطقه آزاد ماکو در سفر استانی به استان آذربایجان غربی بر نقش تعیین‌کننده مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی کشور در دوران تحریم تاکید کرد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، رئیس‌جمهور در این مراسم که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، بیان داشت: مناطق آزاد امروز در شرایط تحریم […]

دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح رسمی پروژه‌های منطقه آزاد ماکو در سفر استانی به استان آذربایجان غربی بر نقش تعیین‌کننده مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی کشور در دوران تحریم تاکید کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، رئیس‌جمهور در این مراسم که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، بیان داشت: مناطق آزاد امروز در شرایط تحریم کشور مسئولیت سنگین‌تری بر عهده دارند.

وی با اشاره به اقدامات چشمگیر در مناطق آزاد کشور افزود: خوشبختانه در مناطق آزاد کشور اقدامات و فعالیت‌های توسعه‌ای خوبی انجام شده است که به بهبود شرایط مردم منجر شده، ضمن اینکه می‌بایست فعالیت‌های بیشتری به منظور توسعه بیشتر در این مناطق انجام شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به موفقیت اخیر منطقه آزاد ماکو در تولید بذر کشاورزی که توسط محققین انجام شده است، ابراز امیدواری کرد که با مشارکت و همکاری وزارت جهاد کشاورزی این صنعت در این منطقه تحول‌آفرین باشد؛ چراکه این تحقیقات می‌تواند برای کشور نیز موثر واقع شود.

دکتر روحانی هم‌چنین با اشاره به بهره‌برداری از فرودگاه ماکو گفت: این فرودگاه امروز در شرایطی افتتاح می‌شود که مدتی از بهره‌برداری آن گذشته و به طرز بسیار زیبایی نیز ساخته شده است.