مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد:

رفع تصرف از اراضی ملی و ساحلی جزیره قشم

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف اراضی ملی در جنوب شهر درگهان خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حسین رفیعی در عملیات آزادسازی این اراضی، اظهار کرد: ارزش ریالی زمین‌های رفع تصرف شده واقع در منطقه موزن، بالغ بر ۷۰میلیارد ریال است.

وی افزود: این عملیات با همکاری نماینده دادستانی و نیروی انتظامی شهرستان قشم، مدیریت امور درگهان و واحد تخلفات ساختمانی سازمان منطقه آزاد قشم به انجام رسیده است.

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد: واحد گشت اراضی سازمان منطقه آزاد قشم، واحدی موفق در امور رفع تصرفات می‌باشد و بررسی تخلفات ساختمانی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و رفع تصرف اراضی ملی از عمده‌ترین وظایف این مجموعه است.

 

رفع تصرف اراضی ساحلی قشم به ارزش بیش از ۳۰میلیارد ریال

همچنین مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف اراضی ملی در ساحل شمالی جزیره قشم به ارزش ۳۰میلیارد و ۶۱۲میلیون ریال خبر داد.

حسین رفیعی با اعلام این خبر بیان داشت: این زمین به متراژ ۳۰هزار و ۶۱۲مترمربع واقع در ساحل شمالی جزیره آزادسازی شد.

رفیعی با تاکید بر حضور مستمر نیروهای واحد حفاظت از اراضی ملی سازمان منطقه آزاد قشم در سطح جزیره، عنوان کرد: روند مبارزه با پدیده زمین‌خواری و پیشگیری از تصرفات اراضی ملی و دولتی در قشم پس از سکانداری حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در اسفندماه‌۱۳۹۴ به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، با جدیت در حال پیگیری است.

مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن  تقدیر از همکاری مجموعه های ذیربط بیان داشت: مجموعه دادسرا، نیروهای انتظامی، بخشداران، دهیاران و اهالی جزیره قشم همچنین حوزه های معاونت فنی و زیر بنایی واحد  ژئوماتیک ، حراست، حقوقی و املاک و  مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم تاکنون در دستیابی به این هدف، بهترین همراه واحد حفاظت از اراضی ملی سازمان منطقه آزاد قشم بوده اند.