سرمایه‌گذاری هتلسازان مطرح دنیا در مناطق آزاد ایران

در حاشیه برگزاری نمایشگاه گردشگری فیتور‌2020 اسپانیا، نمایندگان دبیرخانه شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد کشور از غرفه‌های پیشرو در صنعت هتل بازدید کردند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این بازدید هر یک از نمایندگان سازمان‌های مناطق آزاد کشور، اطلاعاتی درخصوص مزیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در مناطق متبوع خود ارائه کردند.

پس از مذاکرات انجام شده، پیشنهاد ساخت هتل در مناطق آزاد کشور تحت لیسانس برندهای مختلف همچون پالادیوم، hotel santos، htophotels، best hitels، besthotel ارائه شد.

بر این اساس، مقرر شد اطلاعات مناطق آزاد در قالب مکاتبات میان طرفین انجام شده تا در آینده نزدیک طرح امکان‌پذیری ایجاد هتل در مناطق آزاد اجرایی شود.

گفتنی است؛ نمایشگاه صنعت گردشگری مادرید‌ (FITUR2020) از روز دوم تا ششم بهمن ماه (۲۲ـ۲۶ژانویه‌۲۰۲۰) در شهر مادرید پایتخت اسپانیا برپا شده است؛ نمایندگانی متشکل از معاونت فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و سازمان‌های مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی ارس، اروند و قشم، کیش حضور دارند و ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این مناطق در حوزه‌های جذب توریست، سرمایه‌گذاری در بخش‌های هتلداری و مقاصد پروازی و معرفی جاذبه‌های گردشگری را به نمایش گذاشته‌اند.