سرپرست معاونت برنامه‌ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب شد

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «سرپرست معاونت برنامه‌ریزی» این دبیرخانه را منصوب کرد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، مرتضی بانک در حکمی (شنبه ۲۴فروردین‌ماه) «محمدرضا عبدرالرحیمی» را به عنوان «سرپرست معاونت برنامه‌ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی» منصوب کرد.   در حکم «محمدرضا عبدالرحیمی» آمده است: برنامه‌ریزی، بررسی […]

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، «سرپرست معاونت برنامه‌ریزی» این دبیرخانه را منصوب کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مرتضی بانک در حکمی (شنبه ۲۴فروردین‌ماه) «محمدرضا عبدرالرحیمی» را به عنوان «سرپرست معاونت برنامه‌ریزی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی» منصوب کرد.

 

در حکم «محمدرضا عبدالرحیمی» آمده است:

برنامه‌ریزی، بررسی برنامه‌ها و بودجه پیشنهادی سازمان‌های مناطق آزاد، ساماندهی طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی و نظارت عملیاتی بر حسن اجرای راهبردها، سیاست‌ها، برنامه‌های بلندمدت و سالیانه، سنجش پیشرفت و موفقیت‌های مناطق آزاد در قالب شاخص‌های کمی در جهت تحقق اهداف نقشه راه کلان مناطق آزاد از مهم‌ترین وظایفی است که انجام آن با همکاری، همدلی و تعامل اثربخش با همکاران سازمان‌های مناطق و با بهره‌گیری از توانمندی نیروهای دلسوز و کارآمد مورد انتظار است.

محمدرضا عبدالرحیمی دارای مدرک دکتری مدیریت، گرایش کارآفرینی است.

وی تالیف و ترجمه متعدد در حوزه‌های مختلف ازجمله موضوعات مرتبط به حمل و نقل هوایی، مدیریت راهبردی، برنامه‌ریزی و موارد مرتبط به حوزه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را در کارنامه علمی خود دارد.

از مهم‌ترین سوابق کاری محمدرضا عبدالرحیمی می‌توان به، معاون مدیرکل بین‌الملل سازمان ایرانگردی و جهانگردی، عضو هیات مدیره و معاون برنامه‌ریزی و نظارت شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور، رئیس کمیته نظام جامع مدیریت عملکرد و بهره‌وری شرکت فرودگاه‌های کشور، عضو اصلی کمیته دائمی اقتصادی اتحادیه، مدیر دفتر نظارت و ارزیابی عملکرد و مدیر دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و سرمایه‌گذاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اشاره کرد.