سفر معاون رئیس‌جمهور به چابهار

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور در سفر به چابهار، در بدو ورود در فرودگاه کنارک مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان قرار گرفت.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علی‌اصغر مونسان در سفر به شهرستان‌های چابهار و کنارک افتتاح پروژه گردشگری روستای درک، بازدید از زیرساخت‌های گردشگری منطقه آزاد چابهار، پایانه مسافری بندر شهید کلانتری و نشست با فعالین گردشگری را در برنامه خود دارد.

وی در این سفر از تعدادی از پروژه‌ها و طرح‌های گردشگری بازدید می‌کند و دیدارهایی را با مسئولان استان سیستان و بلوچستان و فعالان صنعت گردشگری این استان خواهد داشت.

در این سفر که امروز و فردا انجام می‌شود، مهم‌ترین موضوعات مرتبط با حوزه گردشگری بندر چابهار در استان سیستان و بلوچستان با حضور مونسان بررسی خواهد شد.

کلنگ‌زنی مجموعه گردشگری روستای درک، بازدید از پیکره گردشگری منطقه آزاد چابهار، بازدید از ترمینال مسافربری شهید کلانتری، برگزاری نشست با فعالان بخش خصوصی جنوب استان سیستان وبلوچستان، بازدید از نوار ساحلی محور چابهار-کوائر و برگزاری نشست خبری از مهم‌ترین برنامه‌های سفر دو روزه مونسان به چابهار است.