مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پیام اظهار داشت:

سکوی تجارت الکترونیکی منطقه ویژه اقتصادی پیام راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام گفت: 70واحد فعال در منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام در حال فعالیت هستند که با را‌اندازی 110شرکت در حال ساخت، ایجاد اشتغال بیشتری خواهیم داشت.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، نادر ثناگومطلق ظهر روز چهارشنبه (۴دی) در بازدید مشاور رئیس‌جمهور از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام نخستین منطقه ویژه اقتصادی پایتخت پیش از استان شدن البرز بوده و به دنبال آن برنامه‌های مختلفی برای این منطقه در دستورکار قرار دارد.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی پیام ۳هزار و ۶۰۰هکتار است که در ۴فاز ساخته و به شرکت‌های خصوصی واگذار شده است گفت: ۷۰واحد فعال در منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام در حال فعالیت هستند که با راه‌اندازی ۱۱۰شرکت در حال ساخت، ایجاد اشتغال بیشتری خواهیم داشت.

ثناگو‌مطلق ضمن ابراز خرسندی از عملکرد این منطقه ویژه اقتصادی گفت: نمایندگان مختلفی از استاندارد، بانک، گمرک، پلیس، دانشگاه و غیره در این منطقه حضور دارند و به مراجعه‌کنندگان خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام از راه‌اندازی سکوی تجارت الکترونیکی خبر داد و گفت: ایجاد سکوی تجارت الکترونیکی در دستورکار فرودگاه پیام قرار دارد که سیستماتیک شدن خدمات، از حجم مراجعه‌کنندگان کاهش می‌دهد.

ثناگو‌مطلق با اشاره به فعالیت یک نیروگاه برق در فرودگاه پیام گفت: این نیروگاه برق مورد نیاز را تولید می‌کند، اما وزارت نیرو اجازه استفاده از آن را نمی‌دهد که حل این چالش حمایت مسئولین را می‌طلبد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام در پایان به استقبال این مجموعه از شرکت‌های تجاری اشاره کرد و گفت: فرودگاه پیام ۲۰سوله دارد که به شرکت‌های تجاری اجاره داده شده است.