عبدالرحیم کردی: امنیت امروز جامعه مدیون ایثار جانبازان ۸ سال دفاع مقدس است

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: امنیت امروز جامعه ما مدیون ایثار و فداکاری جانبازان به‌عنوان یادگاران قهرمان هشت سال دفاع مقدس ملت شهیدپرور ایران است. به گزارش مناطق آزاد، دکتر عبدالرحیم کردی در آیین تجلیل از جانبازان و ایثارگران سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز افزود: […]

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: امنیت امروز جامعه ما مدیون ایثار و فداکاری جانبازان به‌عنوان یادگاران قهرمان هشت سال دفاع مقدس ملت شهیدپرور ایران است.

به گزارش مناطق آزاد، دکتر عبدالرحیم کردی در آیین تجلیل از جانبازان و ایثارگران سازمان منطقه آزاد چابهار به مناسبت میلاد باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز افزود: این جانبازان با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از جان و مال خود گذشتند تا ذره‌ای از خاک پاک میهن اسلامی به دست دشمنان متجاوز نیافتد.

به گفته وی فضای امن و امکان خدمت‌رسانی به مردم که امروز برای مسئولان و همه خدمتگزاران این مرزوبوم فراهم‌شده است در سایه جان‌فشانی‌ها و فداکاری‌های این جانبازان و ایثارگران به‌دست‌آمده است.

وی عبور ایران اسلامی از مقطع حساس هشت سال دفاع مقدس و اقتدار بعد از جنگ کشورمان را نیز محصول دلاور مردی‌های جانبازان عزیز خواند و تصریح کرد: امروز جانبازان هشت سال دفاع مقدس به‌مثابه کهنه سربازان ملت سرافراز ایران، سندی روشن از هویت افتخارآمیز این ملت بشمار می‌روند.

بر اساس این گزارش در این آیین که با حضور احمد جهان پناه مشاور امور ایثارگران و جانبازان سازمان منطقه آزاد چابهار و ۱۳ نفر از جانبازان و ایثارگران این سازمان برگزار شد، مسائل و مشکلات این افراد موردبحث و بررسی قرار گرفت.

بنا بر این گزارش، اهداء هدایا و لوح تقدیر به جانبازان و ایثارگران سازمان منطقه آزاد چابهار نیز از دیگر برنامه‌های این آیین بود.