در دیدار مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم با ائمه جمعه شهرستان مطرح شد:

فضای مثبت اجتماعی قشم، حاصل عملکرد خوب روابط عمومی است

امام جمعه شهرستان قشم به همراه امام جمعه اهل سنت شهر قشم بر عملکرد مثبت روابط عمومی‌ها برای ایجاد فضای مثبت اجتماعی تاکید کردند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان و امام جمعه اهل سنت قشم، راهکارهای افزایش تعاملات فرهنگی بین دستگاهی، همچون راه‌اندازی میز خدمت برای ارائه شایسته‌تر خدمات به مردم را بررسی کردند.

امام جمعه شهرستان قشم در این دیدار گفت: با توجه به حساسیت‌های ویژه منطقه آزاد قشم در حوزه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و سیاسی، عملکرد روابط عمومی این مجموعه می‌تواند موجب ایجاد فضای مثبت اجتماعی در میان شهروندان شود.

حجت الاسلام میثم تارم با اشاره به اهمیت حوزه وظایف روابط عمومی در انتشار و انعکاس اخبار ادامه داد: روابط عمومی کارآمد، با بصیرت و اشراف به حوزه‌های مختلف، می‌تواند با انعکاس کارها و اتفاقات مثبت زمینه جلب اعتماد شهروندان را افزایش دهد.

امام جمعه شهرستان قشم با آرزوی موفقیت برای مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، اضافه کرد: کارهای خوبی در بخش‌های گوناگون این سازمان اجرا می‌شود و امیدواریم با رویکردی جدید بتوان آنها را برای آگاهی شهروندان بهتر از گذشته منعکس کرد.

امام جمعه اهل سنت شهر قشم هم در دیدار با مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، با اشاره به اهمیت ایجاد امید در فضای کشور گفت: وظیفه اصلی روابط عمومی، برقراری و حفظ ارتباط نزدیک با تمام مردم و ایجاد امیدواری در سطح جامعه است.

شیخ عبدالرحیم خطیبی ادامه داد: رعایت مسئله حُسن همجواری میان مردم و سازمان منطقه آزاد قشم در عمل موجب افزایش آبادانی و پیشرفت کارها و فعالیت‌ها در سراسر جزیره می‌شود و روابط عمومی می‌تواند نقش پل ارتباطی میان مردم و سازمان را در این زمینه به خوبی ایفا کند.

وی با اشاره به سیاست‌گذاری صورت گرفته از سوی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: برقراری عدالت اقتصادی و اجتماعی در مناطق محروم و امید‌بخشی در جامعه از مهم‌ترین مسائل مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب هستند که خوشبختانه نگاه مثبت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مجموعه معاونان و مدیران این مجموعه، ما را به حفظ یکپارچگی و وحدت تمام اقوام و اقشار مردم و نظام امیدوار می‌کند.

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این دیدارها با تشکر از تعامل مثبت و سازنده میان سازمان منطقه آزاد قشم و دفتر ائمه جمعه این شهرستان، تصریح کرد: حضور در پست‌های مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی نعمتی است که ثمره آن یافتن فرصتی برای خدمت به مردم است.

وی ادامه داد: نظرات و نکات مطرح شده از سوی ائمه جمعه برای نیل به اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی، راهنمای عملکرد واحدهای مختلف برای گام برداشتن در مسیر صحیح خواهد بود.

مرادی در این دیدار با اشاره به تعامل مثبت و سازنده شکل گرفته میان دفتر ائمه جمعه شهرستان قشم و سازمان منطقه آزاد، گفت: راهکارهای افزایش تعاملات فرهنگی بین دستگاهی همچون راه‌اندازی میز خدمت برای ارائه خدمات بهتر به مردم در دستورکار روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم قرار دارد.

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: حضور مستمر مدیران و کارشناسان سازمان در میز خدمت ویژه مراسم نماز جمعه علاوه بر ایجاد شرایطی برای دیدار مستقیم با مردم، می‌تواند روند حل مشکلات را سرعت ببخشد.