مدیرکل صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد:

فعالیت حدود ۵۰۰۰نیروی کار در واحدهای صنعتی قشم

مدیرکل صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: حدود 5000نیرو در 210واحد صنعتی و تولیدی این جزیره فعالیت می‌کنند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محمد مهدی برنجی با گرامیداشت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی اعلام کرد: نامگذاری سال‌های اخیر از سوی مقام معظم رهبری با محوریت حوزه اقتصادی، مسیر مشخصی را برای توسعه فعالیت‌های اقتصادی کشور ترسیم کرده است.

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم هم طی چهار سال گذشته و علیرغم تحریم‌های گسترده، تمام تلاش خود را برای حمایت از فعالان اقتصادی به کار گرفته است.

به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم، هم‌اینک ۲۱۰واحد مختلف صنعتی و تولیدی با اشتغال نزدیک به پنج هزار نفر، در این جزیره مشغول به کار هستند.

وی با اعلام اینکه حمایت از تولیدات صادرات‌محور، بخش مهم سیاست‌های سازمان منطقه آزاد قشم می‌باشد، افزود: برای ارائه خدمات سریع‌تر بارگیری و تخلیه کالا در اسکله بهمن قشم، سازمان منطقه آزاد ۷۰۰میلیارد ریال برای طرح توسعه این اسکله سرمایه‌گذاری کرده است.

برنجی گفت: با افتتاح این طرح از ابتدای سال آینده، ۱۴کشتی باری می‌توانند به طور همزمان با پهلوگیری در این اسکله از خدمات بارگیری و تخلیه بار برخوردار شوند.

مدیرکل صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: سازمان منطقه آزاد قشم براساس قوانین و مقررات ویژه مناطق آزاد‌، آماده حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف تولید و صنعتی می‌باشد.