مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در حکمی، حسین گروسی را به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منصوب کرد

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در حکم مرتضی بانک آمده است:   جناب آقای حسین گروسی نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه منصوب می شوید. تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، تنظیم و ارائه به موقع […]

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در حکم مرتضی بانک آمده است:

 

جناب آقای حسین گروسی

نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس دبیرخانه منصوب می شوید.

تعامل با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، تنظیم و ارائه به موقع لوایح مرتبط با مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، پیگیری مستمر مسائل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مجلس شورای اسلامی، تعامل مستمر با معاونت های حقوقی و امور مجلس ریاست جمهوری، بررسی مسائل و مشکلات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و پیشنهاد اصلاحات لازم در قوانین و مقررات، تنقیح قوانین و مقررات مرتبط و بروزرسانی مستمر مجموعه قوانین مناطق از اهم مسئولیت های جنابعالی است.

امیدوارم با مشارکت و همکاری سایر معاونین دبیرخانه و مدیران عامل محترم سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و با استعانت از درگاه خداوند متعال در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

مرتضی بانک ، دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی

 

لازم به ذکر است که، حسین گروسی متولد ۱۳۳۴ از شهرستان بیجار و دارای تحصیلات فوق لیسانس مدیریت دولتی از دانشگاه شهید بهشتی است. وی در دوره هشتم و نهم نماینده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی بوده‌ است.