معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند: آموزش کلید واژه مهم زندگی است

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، در جهت تحقق کیفی آموزش در آبادان و خرمشهر است. به گزارش اخبار آزاد مناطق، سیدمرتضی نعمت‌زاده در نشست هم‌اندیشی آسیب‌شناسی، استانداردسازی و چگونگی ارتقای کیفیت آموزش در سطوح مختلف که با حضور […]

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، در جهت تحقق کیفی آموزش در آبادان و خرمشهر است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، سیدمرتضی نعمت‌زاده در نشست هم‌اندیشی آسیب‌شناسی، استانداردسازی و چگونگی ارتقای کیفیت آموزش در سطوح مختلف که با حضور جمعی از مسئولین آموزش آبادان و خرمشهر برگزار گردید، ضمن تشکر از هم‌اندیشی واحدها و ادارات آموزشی منطقه، فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های این معاونت را در جهت تحقق کیفی آموزش در آبادان و خرمشهر عنوان کرد و آنها را مجموعه فرآیندهای برنامه‌ریزی در جهت فربه‌سازی کیفیت زندگی شهروندان اروندی قلمداد کرد.

نعمت‌زاده گفت: آموزش کلید واژه مهم زندگی است و به ویژه توجه به موضوعات عملیاتی و کاربردی در آموزش، همواره از دغدغه‌های ما در این معاونت بوده است.

وی افزود: به جرأت می‌توان اذعان داشت توجه و غنی‌سازی موضوع آموزش فنی و حرفه‌ای، عملیاتی کردن آموزش‌های تئوریک و وارد کردن آنها به کیفیت زندگی افراد که نتیجه آن ایجاد فضای اشتغال سالم و بهره‌وری نیروی انسانی است، از مهم‌ترین و بااهمیت‌ترین موضوعاتی است که حتی می‌توان آن را در ردیف اساسی‌ترین عبادات یک فرد مسلمان که همان نماز خواندن است، قرار داد.

علی الیاسی مدیر آموزش تعالی و بلوغ کسب و کارهای این سازمان نیز در ادامه صحبت‌های نعمت‌زاده عنوان کرد: به دنبال آن هستیم تا سند راهبردی آموزش منطقه آزاد اروند را تهیه و تدوین کنیم.

الیاسی خاطرنشان کرد: برای اجرایی شدن این امر، مطالعه آسیب‌شناسی آموزش در سطوح مختلف لازم و ضروری به نظر می‌آمد؛ از همین روی با همکاری صاحب نظران حوزه مطالعات و پژوهش وزارت علوم، هم‌اکنون مطالعات آسیب‌شناسی آغاز شده و بر آن هستیم تا این مطالعات میدانی و عملیاتی‌تر شود.

مدیر آموزش تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: به همین منظور از ادارات مجری آموزش در تمام سطوح و تمام حوزه‌ها، برای مشارکت و همفکری در راستای بررسی طرح پژوهشی مدنظر، دعوت به عمل آوردیم.