سخنگوی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:

نامگذاری میدان استقلال قشم به نام سپهبد «شهید قاسم سلیمانی»

سخنگوی سازمان منطقه آزاد قشم از نامگذاری میدان استقلال واقع در ورودی شهر قشم به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حسین مرادی با اعلام این خبر اظهار کرد: با دستور ویژه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، کمیته نامگذاری کوچه‌ها و معابر تشکیل جلسه فوری داد و مصوب گردید که به پاس گرامیداشت مجاهدت‌ها و به منظور زنده نگهداشتن یاد و نام و تجلیل از رشادت‌های سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، میدان استقلال شهر قشم به نام این شهید بزرگوار نامگذاری شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: با توجه به ارادت قلبی شهروندان، مدیران و کارکنان سازمان منطقه آزاد، مسئولین و مقامات شهرستان قشم به این شهید والامقام، تابلوهای مزین به نام مبارک این شهید ساخته و در این میدان نصب شد.

سخنگوی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی، خدمات بزرگی را برای کشور و مردم انجام داد، افزود: نامگذاری برخی اماکن به اسم و یاد وی کمترین اقدام برای قدرشناسی از خدمات ارزنده این سرباز بزرگ اسلام است.

 

رونمایی از میدان سپهبد شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهر قشم

رونمایی از میدان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر قشم با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد، فرماندار این شهرستان و تمام مسئولان سازمانی و ادارات و نهادها انجام شد.

نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و قرائت فاتحه از برنامه‌های آیین رونمایی از میدان شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه علیرضا نصری فرماندار این  شهرستان با قرار دادن تاج گل در مقابل تمثال شهید سرافراز میهن اسلامی حاج قاسم سلیمانی که با نواختن مارش همراه بود، یاد و خاطره این قهرمان عزیز را با قرائت فاتحه، گرامی داشتند.

حجت الاسلام مهدی بهره‌مند رئیس دفتر امام جمعه شهرستان قشم هم در سخنان کوتاهی از اقدام انقلابی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم برای تغییر نام میدان ورودی شهر قشم به نام شهید قاسم سلیمانی تقدیر کرد.

وی اظهار داشت: امیدوارم راه، اخلاق و ولایتمداری شهید قاسم سلیمانی در جامعه ما نهادینه شود.