نوزدهمین گردهمایی معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد در اروند

منطقه آزاد اروند، روزهای 10 و 11دی‌ماه میزبان نوزدهمین گردهمایی معاونین، مدیران و کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی کشور است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این نشست دو روزه که با حضور محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، گردشگری و صنایع خلاق و مدیران این معاونت و معاونین و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان‌های مناطق آزاد برگزار می‌شود، موارد و محورهایی در حوزه توسعه صنایع فرهنگی و خلاق، گردشگری و میراث فرهنگی، فرهنگی، هنری و اجتماعی و آموزش به بحث و تبادل نظر گذاشته می‌شود.

بر اساس برنامه اعلام شده؛ در این نشست که در چهار بخش (۲نوبت صبح و ۲نوبت عصر) در روزهای ۱۰ و ۱۱دی‌ماه در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود، سخنرانان و مهمانانی از: پژوهشگاه علوم انسانی، موسسه ویلیام کلسر ایران، موسسه بنیاد بنیاد ملی کارآفرینی محتوای دیجیتال، طراح نظام‌های آموزشی، استاد علوم سیاسی دانشگاه و گردشگری شورای شهر تهران ضمن حضور در این گردهمایی مباحث تخصصی مرتبط را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهند داد.

برگزاری کارگاه‌های تخصصی مدیریت‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد و تقدیر از معاونین سابق فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان‌های مناطق آزاد اروند و ماکو و تقدیر از خانواده مرحوم محمد ابراهیم مؤذنی دبیر شورای راهبردی آموزش و پرورش مناطق آزاد کشور از دیگر برنامه‌های مهم پیش‌بینی شده در این گردهمایی است.

بازدید از موزه کارآموزان، موزه جنگ و اماکن گردشگری منطقه آزاد اروند نیز از دیگر برنامه‌های این گردهمایی دو روزه خواهد بود.

گفتنی است، این نوزدهمین گردهمایی معاونین، مدیران و کارشناسان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی و سازمان‌های مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی کشور است که به صورت فصلی در یکی از مناطق آزاد کشور برگزار می‌گردد.