پخش مستقیم مسابقات فوتبال جام جهانی از سینمای پارک ساحلی منطقه آزاد انزلی

به گزارش مناطق آزاد، مسابقات فوتبال جام جهانی از سینمای پارک ساحلی فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی به صورت زنده پخش خواهد شد. معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان با اعلام این خبر گفت ؛ همزمان با عید سعید فطر و شروع سفرهای تابستانی گردشگران به منطقه آزاد انزلی بازی های تیم فوتبال […]

به گزارش مناطق آزاد، مسابقات فوتبال جام جهانی از سینمای پارک ساحلی فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی به صورت زنده پخش خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان با اعلام این خبر گفت ؛ همزمان با عید سعید فطر و شروع سفرهای تابستانی گردشگران به منطقه آزاد انزلی بازی های تیم فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال در پارک ساحلی فاز تجارت و گردشگری این منطقه به صورت زنده پخش می شود.

مجید فاتحی افزود ؛ پیشبینی می شود با آغاز فصل تابستان شاهد حضور چشم گیر گردشگران در این منطقه باشیم از این رو تمهید مقدمات لازم جهت حضور آنان در قالب ستاد سفر سازمان صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: با توجه علاقه مردم به ورزش فوتبال و در راستای حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در جذاب ترین رویداد ورزشی دنیا و با هدف ایجاد شور و نشاط بین گردشگران ، پخش زنده بازی های تیم کشورمان و مراحل نهایی مسابقات جام جهانی از تلویزیون شهری پارک ساحلی منطقه انجام شود.

گفتنی است تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در اولین دیدار خود روز جمعه بیست و پنجم خردادماه مقارن با عید سعید فطر در ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مراکش به میدان برود.

ملی ‌پوشان ایران در دومین دیدار، سی ام خردادماه در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا می‌ روند و در سومین بازی خود نیز در سارانسک به مصاف پرتغال خواهد رفت.

مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ از پنجشنبه ۲۴ خرداد در روسیه آغاز و به مدت یک ماه برگزار می شود.