مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس اظهار داشت:

پیش‌بینی افزایش ۱۰۰درصدی صادرات از منطقه آزاد ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال بتوانیم میزان صادرات از این منطقه را به میزان ۱۰۰درصد نسبت به سال گذشته افزایش دهیم.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محسن نریمان ظهر یکشنبه (۱۷آذرماه) در آیین افتتاح پروژه‌های منطقه آزاد ارس افزود: امروز گوشه‌ای از طرح‌های قابل افتتاح منطقه آزاد ارس را انتخاب کردیم، در حالی که بالای ۲۰طرح آماده افتتاح بود که بالاجبار افتتاح آن را به روزهای بعد موکول کرده‌ایم.

وی، ارس را رکورددار در ساخت گلخانه دانست و گفت: برای تکمیل سایر واحدهای تولیدی و صنعتی نیز از مسئولین استان تقاضای کمک به خصوص در زمینه فراهم کردن وام داریم.

نریمان از افزایش صادرات منطقه آزاد ارس خبر داد و گفت: این منطقه توانسته در طول هفت ماهه ابتدایی سال جاری میزان صادرات خود را ۱۳درصد نسبت به کل سال گذشته افزایش دهد که پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال به مرز افزایش ۱۰۰درصدی صادرات نسبت به سال قبل برسیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس افزود: تصمیم داریم ۳۶۵هکتار به  مجموعه گلخانه‌ای منطقه بیفزاییم که با این وضع می‌توانیم به سه برابر تولیدات گلخانه‌ای فعلی برسیم.

گفتنی است، با حضور مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، چندین پروژه در حوزه‌های اقتصادی، صنعتی، گردشگری و کشاورزی با میزان سرمایه‌گذاری ۱۴۱۴میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی برای ۲۲۱نفر در منطقه آزاد ارس افتتاح شد.