کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی منطقه آزاد اروند برگزار شد

کمیسوین نظارت بر سازمان‌های صنفی آبادان و خرمشهر به ریاست معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این جلسه که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، روسای اصناف و ادرات صنعت، معدن و تجارت آبادان و خرمشهر در سالن کنفرانس این […]

کمیسوین نظارت بر سازمان‌های صنفی آبادان و خرمشهر به ریاست معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کار سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این جلسه که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، روسای اصناف و ادرات صنعت، معدن و تجارت آبادان و خرمشهر در سالن کنفرانس این سازمان برگزار شد؛ مصوبات جلسات قبل پیگیری و موضوعات مختلف دو شهرستان به تفکیک مطرح و رسیدگی شد.

سیدعلی موسوی برگزاری جلسات مدوام را در رسیدن به اهداف و درخواست‌های واحدهای صنفی و مردم بسیار موثر دانست و افزود : تلاش خواهیم کرد تا پایان سال ۴نشست دیگر برگزار شود.

وی با اشاره به رونق کسب و کار در منطقه با حضور اتباع خارجه ادامه داد: با رایزنی‌های صورت گرفته به زودی ورود اتباع عراقی بدون روادید انجام خواهد شد و این وظیفه تعزیرات، اتاق‌های اصناف و ادارت صنعت، معدن و تجارت و دیگر سازمان‌های مربوطه دیگر را سنگین‌تر می‌کند.

فرماندار ویژه آبادان هم در ادامه، لزوم برخورد جدی با واحدهای صنفی متخلف با ارائه راهکار به تعزیرات حکومتی و ادرات صنعت، معدن و تجارت، لزوم اطلاع‌رسانی به موقع تصمیمات به مردم و تقدیر از اصناف با انصاف و همراه مردم را مطرح کرد.

زین‌العابدین موسوی درخصوص از سرگیری ورود اتباع عراقی به منطقه هم گفت:  چاپ، تکثیر و نصب بنر در مرز با مضمون عدم خروج کالاهای اساسی باید در دستور کار قرارگیرد تا اخلالی در بازارها به وجود نیاید.

دریافت سهمیه‌های کالا مستقیما از تهران و حذف آن از مرکز استان، کدینگ قیمت‌ها، قانونمند کردن نرخ‌ها‌، افزایش کمیت مرغ و گوشت منجمد از موارد دیگری بود که وی به آنها اشاره کرد.