گلباران قشم در آستانه نوروز ۹۷ با ۱۵۰۰۰ متر مربع فضای شهری

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از کاشت گل های زینتی و فصلی در نقاط مختلف جزیره در آستانه نوروز ۹۷ خبرداد. به گزارش مناطق آزاد، تورج امانی اعلام کرد: توسعه فضای سبز در نقاط مختلف جزیره به ویژه بلوارها، پارک ها و میادین شهرهای قشم و درگهان با کاشت گل های […]

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از کاشت گل های زینتی و فصلی در نقاط مختلف جزیره در آستانه نوروز ۹۷ خبرداد.

به گزارش مناطق آزاد، تورج امانی اعلام کرد: توسعه فضای سبز در نقاط مختلف جزیره به ویژه بلوارها، پارک ها و میادین شهرهای قشم و درگهان با کاشت گل های فصلی جدید آغاز شده است.

وی گفت: با کاشت گل های زینتی و فصلی از جمله اطلسی، جعفری و شمعدانی در نقاط مختلف جزیره محیطی شاد با رنگ های زیبا پیش دیدگان مردم قشم و انبوه مهمانان نوروزی ایجاد شده که همه باید برای ماندگاری آنها تلاش کنیم.

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه دوره گُل دهی بعضی از گل های کاشته شده به پایان رسیده است، افزود: عملیات تعویض گل ها در نقاط مختلف شهر قشم و در فضایی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع با هدف زیباسازی شرایط محیطی این شهر در آستانه نوروز ۹۷ آغاز شده است.

او اظهار کرد: تلاش می کنیم فضای سبز نقاط مختلف جزیره قشم را با کاشت گل های خوش رنگ و با طراوت با هدف شادمانی شهروندان و مسافران نوروزی این جزیره زیبا، آماده کنیم.

بنا به این گزارش، سازمان منطقه آزاد و ستاد دائمی سفرهای قشم با نزدیک شدن به ایام تعطیلات پایان سال، اقدامات گسترده ای را برای ارائه بهترین خدمات به انبوه مهمانان جزیره از جمله توسعه فضای سبز و کاشت گل های زیبا و رنگارنگ را در دستور کار خود قرار داده اند و با اقدامات انجام شده پیش بینی می شود امسال شاهد افزایش شمار مسافران و گردشگران از نقاط مختلف ایران به بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب کشور باشیم.