پیام تبریک سعید محمد به مناسبت «روز خبرنگار»

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی در پیامی ضمن تسلیت ماه محرم، روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش اخبار مناطق آزاد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در متن پیام سعید محمد آمده است:

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَعَلَى الاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی فرصتی برای الگوبرداری از پیام آوران حقیقی عاشورا و  تاسی به سیره حضرت سجاد(ع) و حضرت زینب کبری‌(س) به عنوان نخستین پیام‌رسانان کربلا و به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله) به «جهاد تبیین» است‌‌.

پیام‌رسانان عاشورا، متعالی‌ترین سبک روایتگری از بلا و مصیبت را به ما آموزش داده‌اند و بدون تردید؛ «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود»

از سوی دیگر نام‌گذاری هفدهم مرداد سالروز شهادت «شهید محمود صارمی» به عنوان روز خبرنگار یادآور تلاش‌های اصحاب قلم و اندیشه در عصر فعلی است که در جایگاه راویان حقیقت و پیروان راستین اباعبدالله الحسین(ع) در تمامی عرصه های مهم روایتگر منصف بایدها و نبایدها هستند.

بدینوسیله ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، تلاش‌های مستمر شما، همت و همیّت همیشگی تان را در همراهی با ما در حوزه «اطلاع‌رسانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی» ارج می‌نهیم.

امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت شفاف‌سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید‌.