اعطای کد وارداتی به مرز تجاری شلمچه

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب ‌و کارهای منطقه آزاد اروند از اعطای کد وارداتی به مرز تجاری شلمچه خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، سیدعلی موسوی اظهار کرد: پیرو سفر رئیس کل گمرک کشور به منطقه آزاد اروند، با هماهنگی‌های انجام شده از زیرساخت‌ها در مرز تجاری شلمچه بازدید شد. وی افزود: بعد از […]

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب ‌و کارهای منطقه آزاد اروند از اعطای کد وارداتی به مرز تجاری شلمچه خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، سیدعلی موسوی اظهار کرد: پیرو سفر رئیس کل گمرک کشور به منطقه آزاد اروند، با هماهنگی‌های انجام شده از زیرساخت‌ها در مرز تجاری شلمچه بازدید شد.

وی افزود: بعد از بازدید از زیرساخت‌ها، دو  جلسه کارشناسی با رئیس کل گمرک تشکیل شد که در جلسه آخر کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استاندار خوزستان نیز حضور داشتند. بعد از مدت‌ها پیگیری، ایجاد زیرساخت‌های مناسب و با موافقت رئیس کل گمرک و تصویب در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان، خوشبختانه با اعطای کد وارداتی به مرز تجاری شلمچه موافقت شد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای منطقه آزاد اروند بیان کرد: با اعطای کد وارداتی به مرز تجاری شلمچه، علاوه بر صادرات از همین مرز، در زمینه واردات گام بزرگی در تحولات اقتصادی منطقه آزاد اروند رخ خواهد داد و این موضوع در آستانه سال نو شمسی خبر خوبی برای تجار و بازرگانان خواهد بود.