در چهارماه نخست سال 98 صورت گرفت:

رفع تصرف بیش از ۱۵۶هکتار از اراضی ملی جزیره قشم

مشاور امنیتی و انتظامی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در چهارماه ابتدایی سال جاری، 156هزار و 428مترمربع از اراضی ملی این جزیره با ارزش بالغ بر 125میلیارد و 307میلیون ریال توسط واحد حفاظت از اراضی ملی رفع تصرف گردیده است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حسین رفیعی افزود: این واحد در چهارماه سال گذشته موفق به رفع تصرف ۱۷هزار و ۳۶۸مترمربع از اراضی ملی به ارزش ۱۹میلیارد و ۸۷۹میلیون ریال شده بود.

وی اضافه کرد: رفع تصرفات صورت گرفته از اراضی ملی در چهار ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به لحاظ مساحت، بیش از ۸۰۰درصد و به لحاظ ارزش ریالی ۵۳۰درصد رشد داشته است.

رفیعی با بیان اینکه اهتمام جدی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این راستا بسیار تاثیرگذار بوده است، گفت: با فعالیت‌های شبانه‌روزی صورت گرفته از سوی واحد حفاظت از اراضی ملی، روند مبارزه با پدیده زمین‌خواری و پیشگیری از تصرفات اراضی ملی و دولتی در قشم با جدیت پیگیری می‌شود.

مشاور امنیتی و انتظامی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با تاکید بر تلاش‌های این مجموعه در راستای احقاق حقوق ملی، اضافه کرد: بررسی تخلفات ساختمانی، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و رفع تصرف اراضی ملی از عمده‌ترین وظایف این مجموعه در سازمان منطقه آزاد قشم است.