با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم انجام گرفت:

آغاز به‌کار دومین درمانگاه صحرایی فوق‌تخصصی دندانپزشکی در جزیره قشم

دومین درمانگاه صحرایی فوق‌تخصصی دندانپزشکی با همکاری قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و با حضور سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در جزیره قشم، به مرکزیت مرکز جامع سلامت روستای گوری، آغاز به‌کار کرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی در این مراسم ضمن تقدیر از قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه برای کمک به استقرار این تیم تخصصی، اظهار داشت: دندانپزشکان متخصصی از سراسر کشور در این درمانگاه به ارائه خدمات عمومی و تخصصی به ساکنان غرب جزیره قشم مشغول هستند.

وی با اشاره به ارائه خدمات رایگان توسط این تیم ۴۰نفره گفت: نخستین درمانگاه صحرایی با اعضای این تیم به همراه ۲۰یونیت دندانپزشکی پرتابل، به مرکزیت روستای طولا در جزیره قشم برپا شد که با استقبال بالایی همراه بود.

به گفته فتح‌الهی، بیش از ۳هزار مورد خدمات درمانی در بخش‌های مختلف درمان دهان و دندان، در مرحله نخست استقرار این درمانگاه صجرایی، به انجام رسیده و پیش‌بینی می‌شود در مرحله دوم نیز بالغ بر ۳هزار مورد خدمات درمانی به مردم ارائه گردد.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از مردم غرب جزیره قشم و روستاهای اطراف روستای گوری دعوت کرد تا با مراجعه به پایگاه سلامت روستای گوری از این خدمات بهره‌مند شوند.

گفتنی است، تیم پزشکی درمانگاه صحرایی فوق‌تخصصی دندانپزشکی آماده ارائه خدمات در بخش‌های کودکان، ترمیمی، عصب‌کشی، جراحی و رادیوگرافی به مردم جزیره قشم است.