مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت:

آغاز عملیات بهسازی و نوسازی خیابان‌های شهری در منطقه آزاد اروند

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: عملیات بهسازی و نوسازی خیابان‌های شهری در حوزه جغرافیایی منطقه آزاد اروند با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء‌(ص) در مناطق مختلف آبادان آغاز خواهد شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، اسماعیل زمانی اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد اروند یک تفاهم‌نامه ۲۰هزار میلیارد ریالی در راستای ایجاد زیرساخت‌ها در این منطقه را با قرارگاه خاتم الانبیاء‌(ص) منعقد نمود .

وی افزود: در این راستا فاز نخست عملیات پروژه‌های عمرانی با حضور دکتر سعید محمد فرماندهی محترم قرارگاه خاتم الانبیاء‌(ص) و سایر مقامات استانی و منطقه‌ای در مناطق مختلف آبادان فردا آغاز می‌شود.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امیدواریم قرارگاه خاتم الانبیاء‌(ص) برای آبادانی آبادان حتی خارج از چارچوب تفاهم‌نامه گام‌های بلند بردارد.

زمانی بیان کرد: این تفاهم‌نامه در راستای کمک به توسعه و آبادانی منطقه آزاد اروند و اجرای پروژه‌‌های زیربنایی و عمرانی در منطقه و به منظور بهره‌‌گیری از توانمندی‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء‌(ص) در اجرای طرح‌های منطقه صورت گرفته است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: تاکنون قرارگاه فوق منشاء خیر و برکات زیادی در کشور بوده و یک بازوی توانمند برای نظام و دولت محسوب می‌شود.