معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد:

آموزش و فرهنگ‌سازی لازمه تقویت کسب و کارهای نوین در آبادان

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف آبادان گفت: تقویت کسب و کارهای نوین و اینترنتی در این شهرستان نیازمند آموزش و فرهنگ‌سازی است.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، علی خانی در این دیدار ضمن درخواست ارائه گزارش مکتوب و مداوم از عملکرد این نهاد افزود: غنای فرهنگی آبادان می‌تواند فرصتی برای ایجاد و توسعه این مهم در شهر اولین‌ها باشد.

وی، لازمه پیشرفت و پویایی بازار و اصناف آبادان را آگاهی بیشتر دانست و تصریح کرد: باید با دنیا همراه باشیم و با بسترسازی و ایجاد فضای مستعد به رونق نرم‌افزارها در این حوزه، بازاریابی، کسب و کارهای آنلاین و ساماندهی هرچه بیشتر اصناف با آموزش در این مسیر دست یابیم.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند با ارائه ایده راه‌اندازی سامانه‌ای در راستای ایجاد نظم و تشکیل بانک اطلاعاتی از اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی مختلف، اظهار کرد: مزیت این امر در این است که ضمن بررسی جامعه هدف و میزان مصرف کالاها، می‌توان نظارت بر قیمت و توزیع اجناس را نیز افزایش داد.

خانی ادامه داد: همچنین با راه‌اندازی این سامانه در اروند پس از افزایش ورود مجدد گردشگران خارجی به منطقه، پیش‌بینی و کنترل بهتری بر بازار خواهیم داشت.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان خاطرنشان کرد: بازرسی از اتحادیه‌ها و اصناف را در دستورکار قرار می‌دهیم؛ چراکه هنر ما در پیشگیری از وقوع تخلف است و این مهم با همت و همکاری شما اعضای محترم اتاق اصناف شهرستان محقق خواهد شد.