مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد:

اتخاذ تمامی تدابیر لازم جهت جلوگیری از شیوع کرونا در کیش

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از انجام فعالیت‌های جدی و مستمر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جزیره کیش با هدف حفظ سلامت کیشوندان و مسافران خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامحسین مظفری درخصوص شرایط خاصی که به ‌دلیل شیوع بیماری ویروسی کرونا بر کشور حاکم شده است، اظهار داشت: به ‌عنوان مسئولان جزیره، ما نیز به تبع شرایط پیش آمده باید تمامی موارد را به ‌خوبی رعایت و با جدیت رسیدگی کنیم.

وی افزود: از زمان اعلام این اتفاق، در جزیره کیش تمامی تدابیر لازم از سوی مسئولان سازمان و حوزه‌های سلامت اتخاذ شده است و در شورای تامین و همچنین شورای سلامت گزارشات به ‌صورت مستمر پیگیری می‌شود؛ تلاش‌مان بر این است که با همین جدیت و سرعت تدابیر بیشتری نیز در دستور کار قرار دهیم.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه تاکید کرد: مسافران در مبادی ورودی با استفاده از روش‌های علمی و عملیاتی کنترل می‌شوند و پاکسازی محیط‌های همگانی در این مبادی موجب جلوگیری از شیوع ویروس خواهد شد.

مظفری همچنین از تمامی دست‌اندرکاران حوزه سلامت و کیشوندان برای پیگیری موضوعات با حساسیت و دقت خاص خود و همچنین رعایت نکات گوشزد شده از سوی مسئولان سلامت قدردانی کرد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان، ضمن تشکر ویژه از شرکت کیش مدیفارم که در زمینه تولید دارو فعالیت می‌کند و در این شرایط خاص با اختصاص دو خط  تولید برای عرضه ژل‌های ضدعفونی و توزیع آنها به ‌صورت رایگان در بنادر و فرودگاه‌های کیش سازمان را یاری کرد، گفت: با هماهنگی و سفارش سازمان منطقه آزاد کیش، ۳۰۰هزار تیوپ ژل ضدعفونی نیز زیرقیمت تمام‌شده برای توزیع به‌ صورت مناسب در جزیره توسط این شرکت تولید شد.