با ابلاغ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم صورت می‌گیرد:

احیای ساختار دو اداره‌ کل در سازمان منطقه آزاد قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم براساس ماده‌۶۵ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور، دستور احیای ساختار دو اداره‌کل «میراث فرهنگی، گردشگری و صنايع‌دستي» و «فرهنگ و ارشاد اسلامی» منطقه آزاد قشم را صادر کرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، عادل پیغامی در این ابلاغیه، از ایوب زارعی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری  و صنایع‌دستی و مهدی سلامتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم خواسته است تا در اسرع‌وقت برای احیای ساختار و سرمایه انسانی این اداره‌کل منطبق بر قوانین و مقررات کشور اقدام کند.

براساس این گزارش، ارائه برنامه و بودجه سال‌۱۴۰۲ در جهت تحقق منویات مقام رهبری‌(مدظله العالی)، اسناد بالادستی نظام و رویکردهای مشترک میان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان منطقه آزاد قشم از دیگر اهداف این دستور می‌باشد.

گفتنی است، این دستور در راستای اجرای تفاهم‌نامه میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با وزارتخانه‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین حکم صادر شده از سوی وزرای متبوع این وزارتخانه‌ها برای مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم صادر گردیده است.