اختصاص بیش از ۱۱هزار مترمربع زمین برای احداث مدرسه در جزیره قشم

مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم از تخصیص ۱۱هزار و ۲۷۵مترمربع زمین برای ساخت چهار مدرسه در جزیره قشم خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، احمد دیرستانی با اعلام این مطلب گفت: به دستور حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، چهار قطعه زمین با کاربری آموزشی با […]

مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم از تخصیص ۱۱هزار و ۲۷۵مترمربع زمین برای ساخت چهار مدرسه در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، احمد دیرستانی با اعلام این مطلب گفت: به دستور حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، چهار قطعه زمین با کاربری آموزشی با هدف احداث مدرسه به اداره آموزش و پرورش شهرستان قشم تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: دو قطعه زمین در شهر درگهان به ترتیب با سه هزار و ۲۶۱ و سه هزار و ۱۵۵مترمربع در شهریورماه امسال، یک قطعه زمین به مساحت دو هزار و ۷۷۳متر در محدوده روستای تورگان در اردیبهشت‌ماه و قطعه چهارم نیز به مساحت بیش از دو هزار و ۸۵متر در روستای هُلر اردیبهشت امسال با هدف ساخت مدرسه در قالب قرارداد اذن در انتفاع به آموزش و پرورش شهرستان قشم تخصیص داده شد.

دیرستانی با اعلام اینکه سازمان منطقه آزاد قشم از دیرباز همراه آموزش و پرورش این شهرستان بوده، افزود: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش این شهرستان توجه ویژه ای به توسعه فضاهای آموزشی، بازسازی و نوسازی و تجهیز مدارس این جزیره دارد.

بنا به این گزارش، علاوه بر کمک‌های یاد شده، سازمان منطقه آزاد قشم با برگزاری دوره‌های کنکور برای ورود دانش‌آموزان به عرصه‌های مهم آموزش عالی طی سال‌های گذشته و همچنین اختصاص ۵۰سهمیه برای بورسیه تحصیلی دانش‌آموزان خبره از سال گذشته در حقیقت حرکت جدید و ماندگاری را برای آینده فرزندان این مرز و بوم از خود به یادگار گذاشته  است.