مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد:

اختصاص ۱۷.۵میلیار تومان اعتبار برای ساماندهی پروژه‌های عمرانی روستای تیس

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: امسال 17.5میلیارد تومان در ۱۴سرفصل اعتباری جهت اجرای پروژه‌های عمرانی و ساماندهی اصولی در روستای تیس این شهرستان هزینه می‌شود.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، عبدالرحیم کردی در نشست مشترک با دادستان و فرمانده انتظامی، امام جمعه، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای تیس و نمایندگان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چابهار اظهار داشت: سرعت بخشیدن به فعالیت‌های ساماندهی روستای تیس و ضرورت همراهی و مشارکت حداکثری مردم و معتمدان از نیازهای ضروری است تا بتوان اقدامات لازم را به موقع انجام و پروژه‌ها را سریعتر تکمیل کرد.

وی بر مشارکت مردم و معتمدان برای سرعت بخشیدن توسعه و ساماندهی روستای تیس تاکید کرد و افزود: با افراد سودجویی که با فضاسازی مانع ارائه خدمات به مردم می‌شوند، برخورد لازم خواهد شد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: تمامی مراحل اداری و خدمات‌رسانی و کارهای ساماندهی روستای تیس در محل این روستا انجام تا از ترددهای بی‌مورد در جاهای دیگر جلوگیری شود.

همچنین، امام جمعه روستای تیس نیز از تلاش‌ها و پیگیری‌های منطقه آزاد چابهار درخصوص خدمات‌رسانی و امدادرسانی در سیل و حل مشکلات مردم قدردانی کرد.

مولوی فضل‌الرحمن حسنی افزود: از ظرفیت تریبون نماز جمعه تیس برای ساماندهی بهتر این روستا استفاده و تمام همکاری‌ها را انجام خواهیم داد.

دادستان عمومی و انقلاب چابهار نیز در نشست اظهار داشت: روستای تیس جایگاه ویژه‌ای دارد و باید برای حل مشکلات آنان تلاش‌های بیشتری صورت گیرد.

رحمان ملکوتی افزود: با اخلالگران و برهم‌زنندگان نظم و اخلال در روند خدمات‌رسانی به مردم برخوردلازم خواهد شد، زیرا توسعه و ساماندهی این روستا برای ما مهم است.