مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد:

ارائه ۱۰۰بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزاد قشم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از آماده شدن و ارائه 100بسته آماده سرمایه‌گذاری در این منطقه جهت ارائه به سرمایه‌گذاران در دومین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، سیدمسعود آل‌عبایی با بیان این مطلب، اظهار داشت: این فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مجموع به ارزش ۷میلیارد دلار در حوزه پروژه‌های نفت و انرژی و ۲۵هزار و ۴۲۰میلیارد ریال برای معرفی به سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به حضور در منطقه آزاد قشم آماده شده است.

وی اظهار داشت: این ۱۰۰فرصت سرمایه‌گذاری، حوزه‌های نفت و انرژی ازجمله هفت مجموعه پتروشیمی و پالایشگاهی در هاب انرژی سلخ، شیلات و کشاورزی، صنایع کوچک و گردشگری برای تسریع و تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری در قشم به صورت بی‌نام تهیه و ارائه می‌شود.

به گفته آل‌عبایی؛ این بسته‌های سرمایه‌گذاری به دو زبان فارسی و انگلیسی جهت معرفی و ارائه در دومین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در مشهد آماده شده است.

مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: انجام مراحل بازاریابی جهت جذب سرمایه‌گذاران واقعی و سرمایه‌های داخلی و خارجی برای به نتیجه رسیدن طرح‌ها و پروژه‌های حوزه های مختلف در سطح جزیره، رونق تولید و توسعه صادرات مهم‌ترین اهداف از شرکت در این نمایشگاه است.

گفتنی است، دومین نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور از تاریخ ۲۷ تا ۳۰تیرماه در نمایشگاه بین المللی مشهد درحال برگزار است.