به همت سازمان منطقه آزاد قشم انجام شد:

ارسال دومین محموله کالاهای ضروری از قشم به مناطق سیل‌زده جنوب کشور

مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم از ارسال دومین محموله کالاهای مورد نیاز مردم سیل‌زده استان خوزستان توسط سازمان منطقه آزاد قشم و چهار شرکت تحت حمایت این سازمان خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، هرمز امیری اعلام کرد: بیش از سه تُن کالای مورد نیاز مردم آسیب‌دیده از سیل در استان خوزستان شامل ۳۶قلم کالا با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم و چهار شرکت سیمان، آسفالت طوس، تجهیز و توسعه صنایع هنگام و ایزد آداک قشم به این شهر ارسال شد.

وی از پوشاک کودکان ۲ تا ۷سال، کفش، کالاهای بهداشتی شامل شامپو، صابون، خمیردندان و حشره‌کش، پوشک خردسال و بزرگسال به عنوان بخشی از اقلام ارسالی به استان خوزستان نام برد.

به گفته مدیرکل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم، انواع مواد غذایی، ۷۰کیسه برنج به همراه پنج دستگاه موتور برق، ۹۳دستگاه چراغ شارژی و دستی، بیش از ۱۰۰تخته پتو مسافرتی از طرف سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت‌های یاد شده به اهواز ارسال گردید.

بنا به این گزارش، نخستین محموله کمک‌های مردمی قشم، سازمان منطقه آزاد و شرکت‌های تحت پوشش این سازمان ۲۴فررودین‌ماه گذشته در قالب ۱۵کامیونت توسط هواپیمای باری ایلوشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فرودگاه قشم به اهواز ارسال شد.

همچنین، همزمان با ارسال کمک‌های مردمی از نقاط مختلف کشورمان به مناطق سیل‌زده، نخستین موکب انصارالمهدی‌(عج) قشم‌ هم متشکل از ۲۳خادم به همراه اقلام مورد نیاز در قالب دو‌کامیون عازم شهر کارون در استان خوزستان شدند تا به مدت یک ماه روزانه بیش از دو هزار پرس غذای گرم برای عزیزان آسیب‌دیده از سیل در این بخش از میهن اسلامی‌مان تهیه کنند.