ارسال کالاهای ضروری برای کمک به سیل‌زدگان از منطقه آزاد انزلی

یک محموله کامل از مواد غذایی و تجهیزات مورد نیاز سیل‌زدگان که از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی و فعالان اقتصادی تهیه شده بود به مناطق سیل‌زده کشورمان ارسال شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، این محموله شامل ۲۰۰تخته پتو، ۲۰۰بسته آب معدنی ، ۷۰دست پوشاک و کاپشن، ۵۰کارتن لوازم بهداشتی و ۱۵عدد لوازم گرمایشی […]

یک محموله کامل از مواد غذایی و تجهیزات مورد نیاز سیل‌زدگان که از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی و فعالان اقتصادی تهیه شده بود به مناطق سیل‌زده کشورمان ارسال شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، این محموله شامل ۲۰۰تخته پتو، ۲۰۰بسته آب معدنی ، ۷۰دست پوشاک و کاپشن، ۵۰کارتن لوازم بهداشتی و ۱۵عدد لوازم گرمایشی به ارزش ۷۵۰میلیون ریال بوده که با همکاری هلال احمر به مناطق آسیب‌دیده ارسال گردید.

گفتنی است، پس از وقوع سیل در استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان، مرکز جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سازمان منطقه آزاد انزلی دایر و به همت تولیدکنندگان، فعالان اقتصادی، خیرین، گردشگران و ساکنان محدوده، اقلام موردنظر تهیه و روند کمک‌رسانی به هموطنان آسیب‌دیده همچنان از سوی این سازمان ادامه دارد.

لازم بذکر است، مناطق سیل‌زده همچنان نیازمند همیاری و همدلی آحاد مردم نوع‌دوست بوده و علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مرکز جمع‌آوری کمک‌های مردمی منطقه آزاد انزلی و پایگاه‌های هلال احمر جهت یاری به هموطنان ‌خود اهدا کنند.