معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد:

استفاده بهینه از آزمایشگاه غذا و دارو جهت خدمات‌رسانی بهتر به مردم اروند

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند گفت: هدف سازمان منطقه آزاد اروند استفاده بهینه از آزمایشگاه غذا و دارو و خدمات‌رسانی بهتر به مردم منطقه بوده است.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، محمد دلفی افزود: تفاهم‌نامه سازمان منطقه آزاد اروند و دانشگاه علوم پزشکی آبادان تا بهمن‌ماه سال جاری به پایان می‌رسد .

وی اظهار کرد: حضور پردیس دانشگاه تربیت مدرس در آزمایشگاه غذا و دارو موقت بوده است و هیچگونه واگذاری دائمی صورت نگرفته و فضای تحویل داده شده به این دانشگاه، سه اتاق با کاربری اداری که در اختیار سازمان منطقه آزاد اروند بوده و جزء فضای آزمایشگاهی غذا و دارو نیست .

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند تصریح نمود: این ساختمان بیت‌المال است و متاسفانه دانشگاه علوم پزشکی تاکنون از هدف اولیه فاصله گرفته و نحوه عملکرد این دانشگاه در آزمایشگاه غذاو دارو درست نبوده است و امیدواریم در آینده استفاده بهتری از این محل شود.

دلفی با اشار به اینکه دیدگاه سازمان منطقه آزاد اروند با دانشگاه علوم پزشکی آبادان در ارائه خدمات به مردم یکسان است، اذعان داشت: به دنبال درآمدزایی از این آزمایشگاه نیستیم و درآمد حاصله صرف تکمیل و تجهیزامکانات و ساختمان می‌شود.

وی همچنین گفت: همه مسئولین و متولیان به دنبال ایجاد اشتغال و توسعه رشد اقتصادی در منطقه هستیم.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند در پایان خاطرنشان کرد: پیش از پایان تفاهم‌نامه با دانشگاه علوم پزشکی، با این دانشگاه مذاکراتی خواهیم داشت که نتیجه آن اعلام خواهد شد.