مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس اظهار داشت:

استقبال از راهکارها‌ی قانونی فعالین اقتصادی در جهت رفع مشکلات ارس

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: از راهکارهای قانونی فعالین اقتصادی ارس در جهت حل مشکلات استقبال می‌کنیم.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، مجید کیانی در نشست شورای اداری شهرستان جلفا که با حضور سعید محمد نماینده ویژه رئیس‌جمهور در سفر استانی به آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار داشت: در روزهای آینده جلسات همفکری و هم‌اندیشی با حضور فعالین اقتصادی ارس برگزار خواهیم کرد و پس از شنیدن مشکلات، نظرات و پیشنهادات، راهکارهای مناسبی را اتخاذ خواهیم نمود. اگر برای مشکلات مطروحه، از سوی فعالین اقتصادی ارس راهکاری در چارچوب قانون ارائه گردد، از آن استقبال می‌‌نماییم.

وی با بیان اینکه اعلام نظرات و ارائه راهکارهای فعالان اقتصادی در ارتقاء سطح فعالیت‌های‌ منطقه بسیار مهم است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا در همه بخش‌ها موانع را رفع نموده و در مسیر توسعه حرکت کنیم.

کیانی‌، سرمایه‌گذاران، فعالان اقتصادی و تجارب ارزشمند آنان را ازجمله سرمایه‌های منطقه آزاد ارس برشمرد و تاکید نمود: سرمایه‌گذاران، فعالان اقتصادی و ارسوندان باید برای پیشرفت، توسعه و رونق همه‌جانبه ارس همدل بوده و برای توسعه منطقه و رفع مشکلات، همپای مسئولین تلاش کنند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در پایان خاطرنشان کرد: طی دوماه اخیر مطالعاتی درخصوص منطقه و مشکلات آن داشتیم و برخی مشکلات و موانع را احصاء کرده‌ایم. طی این دو روز نیز موارد زیادی مطرح شد، اما قطعا نیاز به بررسی بیشتر است. از این‌رو در روزهای آینده جلسات همفکری و هم‌اندیشی با حضور فعالین اقتصادی ارس برگزار خواهیم کرد و پس از شنیدن مشکلات، نظرات و پیشنهادات، راهکارهای مناسبی را اتخاذ خواهیم نمود.

گفتنی است، نشست شورای اداری شهرستان جلفا با حضور سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و نماینده ویژه رئیس‌جمهور در سفر استانی دولت به استان آذربایجان شرقی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان جلفا و ائمه جمعه جلفا و هادیشهر در محل آمفی تئاتر حکیم نباتی ارس برگزار گردید.

لازم به ذکر است، در این جلسه، اعضای شورای اداری شهرستان جلفا، اعضای شورای شهر جلفا و هادیشهر و نمایندگانی از اصناف، بازایان، تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران، مجتمع‌های تجاری، کارگران و جامعه ایثارگران حضور داشتند و به بیان مشکلات و موانع حوزه خود پرداختند.