مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مطرح کرد:

اشتغال‌زایی برای جامعه محلی به ویژه فرزندان خانواده ایثارگران قشم از اولویت‌هاست

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ایجاد اشتغال برای جامعه محلی و ساکنان جزیره قشم، به ویژه فرزندان و اعضای خانواده‌های شهدا و ایثارگران جزیره یکی از اولویت‌ها است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علی درویش‌پور در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان اظهار کرد: رفع نیازها و مشکلات و ارائه خدمات مناسب به خانواده ایثارگران یک تکلیف و وظیفه عمومی است.

وی ادامه داد: برای انجام این دست کارها نیازی به بخشنامه و دستورالمعل نیست و تنها با اراده و برنامه‌ریزی می‌توانیم بهترین فعالیت‌ها را در قبال خانواده شهدا و ایثارگران اجرایی کنیم.

درویش‌پور همچنین با اشاره به موضوع ساماندهی گلزار شهدا قشم، افزود: انجام این پروژه عمرانی با سرعت در حال انجام است و در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان با اشاره به اهمیت اشتغال‌زایی برای جامعه محلی به ویژه اعضای خانواده ایثارگران، خاطرنشان کرد: خوشبختانه سازمان منطقه آزاد قشم بسیار جلوتر از بندهای مطرح شده در تفاهم‌نامه همکاری میان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، به ارائه خدمات پرداخته است.

همچنین، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان نیز در این جلسه از فعالیت‌های مثبت و تلاش‌های سازنده سازمان منطقه آزاد قشم در جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات مناسب به خانواده شهدا و ایثارگران قدردانی نمود.

عطا ناوکی ابراز امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی موجود در منطقه آزاد قشم، شرایط در راستای اعطای تسهیلات با هدف انجام فعالیت اقتصادی و یا ایجاد اشتغال برای فرزندان خانواده‌های ایثارگران فراهم شود.

وی در پایان پیشنهاد بررسی مفاد تفاهم‌نامه میان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد جهت بومی‌سازی آن را مطرح کرد.

گفتنی است، جلسه علی درویش‌پور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با حضور جمعی از معاونان و مدیران دو مجموعه و در راستای هماهنگی و عمل به تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی کشور برگزار شد.